aanmeldprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

tigerlilly31

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2003
myn nichtje heeft windows ME maar sinds kort heeft ze internet en nu geeft hy aan: JSCRIPT.DLL kan iemand my vertellen wat dit betekent en hoe ik dit kan herstellen ??? en als we de computer opstarten kunnen we ook niet in het configuratiescherm meer komen hy zit dan compleet vast zelfs uitschakelen lukt niet meer. we hebben ook geprobeert om met hersteldiskette en master cd's van windows XP te herstellen maar dat lukt ook niet. kan iemand my vertellen wat er mis is en wat ik kan doen. het probleem is juist die JSCRIPT.DLL als ik dat weg heb dan kan ik in het configuratie scherm komen om instellingen enzo te bekyken.

ik heb daar gekeken en meeste is in t engels en ik kan niet goed engels zyn er ook nederlandse sites ???

ja daar had ik al gekeken maar werd er niet veel wyzer van, helaas. wel bedankt voor jullie reakties. en nog een vraagj": kan ik eigelyk met myn hersteldiskette en mastercd's van windows XP op haar computer (zy heeft windows ME) windows XP installeren ??? dus dat ik hersteldiskette er in doe en dan aanwyzingen opvolg van de computer ??? want dat probeerden we ook maar toen kregen we een zwart scherm met deze letters: D: en toen deed ie verder nix. en er stond iets van : OEMSETUP

het probleem is juist dat ik via haar computer niet op internet kan omdat ie niet volledig is geinstalleerd. en maakt het eigelyk veel uit waar je netwerkkaart er in zit ? er zyn namelyk 3 schuifjes waar je een kaart in kan doen misschien dat dat fout is. we komen er niet meer uit want veel is in het engels en dat begrypen wy niet.

Die 3 slots (schuifjes) hebben allemaal hetzelfde doel. Het wil wel eens voorkomen dat er 1 niet meer goed werkt. Je zou hem in een andere kunnen proberen, maar ik denk niet dat dat echt uitmaakt.

De link die ik hierboven gaf is in het Nederlands, maar ik begrijp uit je reactie dat win ME Engels is, en dat dat problemen bij jullie geeft.

Ik kan je alleen aanraden om iemand die het een beetje kan vertalen erbij te halen als ze er zelf niet uitkomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan