Ik heb een stockbeheerprogramma gemaakt dat door verschillende mensen gebruikt wordt in een netwerk. Ik start met een inlogscherm (dat steeds geopend blijft) waar de gebruiker zijn naam selecteert. Elke gebruiker krijgt dan zijn eigen fabricatiekaarten, facturen, bestelbons te zien. Ik doe dit, door elk formulier te baseren op een query, en in deze query op de criteriaregel "cboGebruikerID" in te vullen onder de komom "GebruikerID". Tot hier werkt alles prima.
Bij het inloggen heb ik nu een gebruiker "Alle" toegevoegd. Hiermee wil ik alle facturen , bestelbons, ... te zien krijgen, van alle gebruikers. Hoe kan ik dit verwerken in de criteriaregel?. Tot hiertoe lostte ik dit op door gewoon aparte formulieren te maken, maar dit lijkt me geen elegante oplossing.
Bij het inloggen heb ik nu een gebruiker "Alle" toegevoegd. Hiermee wil ik alle facturen , bestelbons, ... te zien krijgen, van alle gebruikers. Hoe kan ik dit verwerken in de criteriaregel?. Tot hiertoe lostte ik dit op door gewoon aparte formulieren te maken, maar dit lijkt me geen elegante oplossing.