Aanpassen automatisch invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Ik heb Windows XP met alle updates.

Als ik mijn internetadres ergens moet invullen dan wordt een menuutje met internetadressen weergegeven (autoaanvullen). Sommige van de adressen zijn niet meer geldig. Waar kan ik deze onjuiste informatie verwijderen.

in de Internet explorer onder "Tools" - "Internet options" heb je een knop "Delete".

Hier kun je de cookies (Files stored on your computer to save personal preferenses such as login information) verwijderen.

Extra -> internet opties -> Tab algemeen -> browsergeschiedenis -> verwijderen -> Formulieren verwijderen

in de Internet explorer onder "Tools" - "Internet options" heb je een knop "Delete".

Hier kun je de cookies (Files stored on your computer to save personal preferenses such as login information) verwijderen.

Helaas, helaas, niet zo iets bij mij.
Ik gebruik Internet Explorer 6.0.2900.2180.

Maar wel gevonden en opgelost....

Zodra het lijstje zich toont kan ik een van de informaties rechts aanklikken en verwijderen.

In ieder geval bedankt.

Extra -> internet opties -> Tab algemeen -> browsergeschiedenis -> verwijderen -> Formulieren verwijderen

Ja dan is alles weg. Maar inmiddels opgelost.

Bedankt

Bij autoaanvullen toont zich het lijstje, dan de foute lijn rechts aanklikken en kiezen voor verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan