MarkRoossien
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 1 okt 2012
- Berichten
- 2
Beste dames en heren,
Ik wil graag een aantal modificaties maken op het standaard Issues web database die te vinden is bij de Office.com templates.
Hoewel ik in mijn studietijd (toch al weer 3 jaar geleden) hier en daar eens een database in elkaar heb geprutst gaat dit mijn kennis te boven en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het doorvoeren van de volgende aanpassingen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en/of richtingen kunnen geven hoe deze database aan te passen zodat hij voor mij bruikbaar wordt.
Groeten,
Mark
Ik wil graag een aantal modificaties maken op het standaard Issues web database die te vinden is bij de Office.com templates.
Hoewel ik in mijn studietijd (toch al weer 3 jaar geleden) hier en daar eens een database in elkaar heb geprutst gaat dit mijn kennis te boven en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het doorvoeren van de volgende aanpassingen.
- De template maakt gebruikt van 4 categorieën (1 - new, 2 - active, 3 - resolved, 4 - closed). Graag wil ik hier 8 categorieën van maken. Dit lukt me echter niet omdat ik dan een foutmelding krijg, (The server requires that all rows and columns of the value list have a value.) terwijl Col1 voor mij onzichtbaar is.
- Als de status wordt gekozen op 3 - resolved, dan moet de resolution ingevuld worden. Dit kan er uit.
- Er staat een opened date en een due date. Graag wil ik een next update date toevoegen.
- Een rapport waar de meest recente (of de langst geleden), next update date bovenaan staat.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en/of richtingen kunnen geven hoe deze database aan te passen zodat hij voor mij bruikbaar wordt.
Groeten,
Mark