aanpassen 'expiration date' Norton Internet Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

sennepen

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
weet iemand hoe je de expirationdate (bij status) kan aanpassen? ik kan het namelijk niet voor elkaar krijgen, en kan het ook niet vinden bij de helpfiles.

wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

groetjes,
Sandy

Ik denk niet dat dat kan. In iedergeval niet na de uitgave van Norton 2002.

Ik ken wel iemand die nog steeds Norton 2002 gebruikt ( met live-updates) maar die moet wel steeds zijn hele systeem formateren wil dat nog werken:o

geblokkeerde sites

ik stuit wederom op een probleem:
norton internet security blokkeert ook bepaalde sites zoals bijv. www.twigger.nl

maar indien ik in norton dit wil aanpassen, komt de melding dat ik niet bevoegd ben om sites te blokkeren???? hoe kan dat, wie weet hoe je dit oplost?

Toen ik nog Norton Internet Security 2003 gebruikte was formateren ook de enige manier om de expiration date een jaar op te schuiven.

Ik denk dat je Norton 2005 moet verwijderen en opnieuw moet installeren. Er blijft altijd wel iets in het register staan. Je zult dan wel dezelfde exp. date krijgen die je eerst had.

Welke OS heb je en ben je wel aangemeld als adm?

op deze pc draait windows 98
het is mijn vader zijn pc, dus ik weet niet hoe hij zich heeft aangemeld. Ik zal het dan ook gaan herinstalleren
bedankt voor de info!

Geplaatst door sennepen
op deze pc draait windows 98
het is mijn vader zijn pc, dus ik weet niet hoe hij zich heeft aangemeld.

Op een Win 98 pc ben je alleenheerser:D

Gebruikt norton 2005 nog het bestand "Catalog.LiveSubscribe" zoja verwijderen en norton opnieuw installeren.

C:\WINDOWS\All Users\Application Data\Symantec\LiveSubscribe\Catalog.LiveSubscribe

Zoek eerst eens via start > zoeken naar

Catalog.LiveSubscribe

ja dat bestandje heb ik inderdaad gevonden, moet ik dat bestandje verwijderen?

Staat dat bestand op je computer, verwijder norton dan, vervolgens dat bestand, en installeer norton opnieuw.

ik heb geprobeerd Norton te verwijderen
maar wederom krijg ik de melding dat ik daar niet toe bevoegd ben????

zo, ik heb norton eraf gehaald, dat ene bestandje verwijderd en ik heb norton opnieuw geinstalleerd.
Nu is de expirationdate weer goed en er worden geen sites meer geblokkeerd. Mijn dank voor de adviezen!

ik heb echter nog 1 vraag: norton geeft nu om de haverklap een melding dat er een inkomende connectie (aanval) wordt gebokkeerd. Bijv. als ik verbinding maak met internet of als ik naar een bepaalde site surf. Hoe krijg ik dit weg? :rolleyes:

Je bedoelt dat je de "allert tracker" steeds te zien krijgt?

Dat kan je uitzetten in de opties van de Norton Internet Security.

Of je kunt ook de veiligheid wat " minder scherp" kunnen zetten, maar dat raad ik je niet aan

Laatst bewerkt:
Je moet blij zijn dat hij een en ander tegen wordt gehouden. Volgens deskundigen, momenteel zijn in China en Korea onbemande machines die niets anders doen dan 24 uur per dag naar onbeschermde computers (IP) te zoeken.

Ik bedoel ook niet dat je je systeem zo moet zetten dat er niets meer wordt tegengehouden. Maar je kunt je tracker wel zo instellen dat je niet steeds van een aanval op de hoogte gehouden wordt.

:o

( heb mijn eerder geschreven bericht daarom ook aangepast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan