MegaSaxon
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 apr 2006
Beste
Ik ben de afgelopen tijd ontzettend goed geholpen door een aantal Helpmij'ers. (Cobbe en Roncancio)
Nu heb ik geprobeerd de door hun (jullie) geleverde code aan te passen aan een andere opzet, maar kom hier niet helemaal uit. Of eigenlijk helemaal niet.
In het bestand Megasaxon staat de code door Cobbe geleverd. Hierbij wordt een geselecteerde cel van blad 1 geel gemaakt waarna een aantal andere cellen wordt gekopieerd naar blad 2.
Daar ik de geselecteerde cellen ook weer individueel "uit" wil kunnen zetten heb ik hierover een vraag gesteld, welke door Roncancio is opgelost door bijgaand stuk code.
Dit werkt allebij perfect.
Nu zou ik dit graag willen toepassen op het bijgevoegde bestand MegaSaxon2.
Door de afwijkende indeling kom ik hier niet uit.
Ik zou graag op blad 1 van het Type de "E-1 A" willen hebben door de desbetreffende prijs te selecteren. In dit geval cel B7 26.225.
Met Functie "B/E-1 3F" door cel D14 1.450 te selecteren.
Optie Mechanisch door cel A24 te selecteren.
Divers Schoen door cel E29 te selecteren.
Deze cellen moeten dan geel worden, waarna omschrijving en prijs gekopieerd worden naar blad 2.
Dus voor het Type ( in dit geval) worden cellen A7, B3 en B7 naar blad 2 gekopieerd.
Voor de functie cellen A14, D13 en D14.
Voor Opties Cellen A24 en C24.
Voor Divers Cellen E29 en H29.
BVD
Ik ben de afgelopen tijd ontzettend goed geholpen door een aantal Helpmij'ers. (Cobbe en Roncancio)
Nu heb ik geprobeerd de door hun (jullie) geleverde code aan te passen aan een andere opzet, maar kom hier niet helemaal uit. Of eigenlijk helemaal niet.
In het bestand Megasaxon staat de code door Cobbe geleverd. Hierbij wordt een geselecteerde cel van blad 1 geel gemaakt waarna een aantal andere cellen wordt gekopieerd naar blad 2.
Daar ik de geselecteerde cellen ook weer individueel "uit" wil kunnen zetten heb ik hierover een vraag gesteld, welke door Roncancio is opgelost door bijgaand stuk code.
Code:
Private Sub Workbook_SheetSelectionChange(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range)
If Target.Count = 1 Then
If Not Intersect(Target, Range("$C$4:$F$14")) Is Nothing Then
Target.Interior.ColorIndex = Application.Max(0, Not (Target.Interior.ColorIndex) = 6) * 6
If Target.Interior.ColorIndex = 6 Then
rij2 = Blad2.Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row + 1
Application.Union(Range("A" & Target.Row), Range("J" & Target.Row), Range("K" & Target.Row)).Copy Destination:=Blad2.Range("A" & rij2)
Else
Blad2.Range("A:A").Find(Range("A" & Target.Row), , xlValues, xlWhole).EntireRow.Delete
End If
Dit werkt allebij perfect.
Nu zou ik dit graag willen toepassen op het bijgevoegde bestand MegaSaxon2.
Door de afwijkende indeling kom ik hier niet uit.
Ik zou graag op blad 1 van het Type de "E-1 A" willen hebben door de desbetreffende prijs te selecteren. In dit geval cel B7 26.225.
Met Functie "B/E-1 3F" door cel D14 1.450 te selecteren.
Optie Mechanisch door cel A24 te selecteren.
Divers Schoen door cel E29 te selecteren.
Deze cellen moeten dan geel worden, waarna omschrijving en prijs gekopieerd worden naar blad 2.
Dus voor het Type ( in dit geval) worden cellen A7, B3 en B7 naar blad 2 gekopieerd.
Voor de functie cellen A14, D13 en D14.
Voor Opties Cellen A24 en C24.
Voor Divers Cellen E29 en H29.
BVD