• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aanpassen opmaak subtotalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinM

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2009
Berichten
17
Ik wil graag de opmaak van de subtotalen aanpassen:

Ik heb van een aantal regels subtotalen laten bepalen, daarna via menukeuze "Gegevens"/ "Overzicht" de optie "Automatische Opmaakprofielen" aangevinkt en "Opmaakprofielen toepassen" geactiveerd.
De subtotalen zijn daarop qua weergave gewijzigd, tot zover niets aan de hand.

Mijn vraag: Hoe kan ik de automatische opmaakprofielen aanpassen?

Bij voorbaat dank!

WimM
 
Laatst bewerkt:
Dit is standaard , wat zegt de F1 subtotaal ( help voor excel )
 
Bedankt voor de snelle reactie!

Dit geeft F1 Help als ik zoek op AutoOpmaak:

" - Automatisch een stijl toepassen op een samenvattingsrij of -kolom
- Klik op het tabblad Gegevens, in de groep Overzicht, op het startprogramma voor dialoogvensters Overzicht.
- Schakel het selectievakje Automatische stijlen in."

Als ik dit doe wordt verandert mijn subtotaalregel in een cursief lettertype, de functionaliteit op zich werkt dus.
Er is ongetwijfeld ergens gedefinieerd dat er een cursief lettertype moet worden gebruikt, en daar is het mij om te doen:.
Wat ik zou willen weten waar ik deze instelling kan wijzigen zodat ik mijn subtotaal bv in kleur of in een vet lettertype kan laten weergeven.

Waar o waar kan ik dat vinden?
 
Bedankt voor de snelle reactie!

Dit geeft F1 Help als ik zoek op AutoOpmaak:

" - Automatisch een stijl toepassen op een samenvattingsrij of -kolom
- Klik op het tabblad Gegevens, in de groep Overzicht, op het startprogramma voor dialoogvensters Overzicht.
- Schakel het selectievakje Automatische stijlen in."

Als ik dit doe wordt verandert mijn subtotaalregel in een cursief lettertype, de functionaliteit op zich werkt dus.
Er is ongetwijfeld ergens gedefinieerd dat er een cursief lettertype moet worden gebruikt, en daar is het mij om te doen:.
Wat ik zou willen weten waar ik deze instelling kan wijzigen zodat ik mijn subtotaal bv in kleur of in een vet lettertype kan laten weergeven.

Waar o waar kan ik dat vinden?


Start (Home) - Stijlen - Rijniveau_1- rechter muisknop - wijzigen

Op het eerste zicht staat dat rijniveau_1 er enkel bij als het ook al ergens wordt toegepast.
 
Bedankt voor de snelle reactie!

Dit geeft F1 Help als ik zoek op AutoOpmaak:


Waar o waar kan ik dat vinden?

wijs met je cursor " subtotaal " op het lint aan, druk dan op F1 kijk eens wat je dan krijgt .
Ik heb een bestandje ingevoegd om zeker te zijn dat het over deze subtotalen gaat .
 

Bijlagen

  • subtotaal.xls
    16,5 KB · Weergaven: 168
Laatst bewerkt:
Dit is precies wat ik bedoelde, probleem opgelost!

Hartelijk bedankt!

WimM
 
Beste WimM ;)

Kan je dan de vraag op opgelost zetten, onderaan rechts.
Als nieuwkomer vergeet men dit soms :D

Groetjes Danny. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan