• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

aanpassen userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolsluc

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Aan alle helpers,
Ik heb excel blad voor het aanmaken van tabellen/tafelbriefjes met een userform ingewerkt.
deze is aangemaakt door iemand die niet meer kan helpen vandaar mijn vraag (ken er zelf niets van).

Op sheet invulblad staat een macroknop,als je deze activeert krijg je een scherm met de userform.
Graag zo ik daar een toevoeging willen (alle rondes tegelijk printen),nu heb ik enkel de mogelijkheid van printen ronde per ronde.
Kan iemand mij helpen aub.

Bekijk bijlage Autm.aanmaak tabellen.xlsm

mvg,Luc

Laatst bewerkt:
En waar staan de gegevens van de andere ronden?

coolsluc,

ik vind dit zelfde topic terug op www.oplossingbe? waarom...? dubbel posten hebben we hier (en ginder) niet graag. Dat is tijdverlies voor iedereen, niet?

Rikja

@ Rikja
Dit vind ik geen dubbel post. Daar werd Luc verzocht om het af te ronden.

Mijn oplossing doet wat het moet doen maar blijkbaar willen ze de vba oplossingen van Lommer en Redhead(Leo) ook tot een goed einde brengen, om zo te kunnen kiezen welke ze verder zullen gebruiken.
En daar heb ik geen problemen mee.

Het is inderdaad beter mocht Luc dit vermeld hebben en de link geplaatst hebben

Laatst bewerkt:
Aan alle helpers
Ik dacht dat ik met te vermelden dat de persoon die dit gestart is niet beschikbaar is (omdat ik het topic ging afronden)voldoende was.
SORRY dat ik dit niet uitgebreider heb vermeld (Men heeft mij voorgesteld om het topic af te ronden).
ps: plongske bedankt voor uw steun hierin.
mvg,Luc

Laatst bewerkt:
Aan alle medewerkers van het forum ga dit topic afsluiten
Het hoeft voor mij niet meer ,bedankt.
ps: hopelijk is dit genoeg (heb spijt dat ik er aan begonnen ben).

mvg,Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan