Beste allemaal,
Via excel heb ik een sjabloon gevonden om de uren registratie bij te houden van personeel.
Hierbij kunnen bijvoorbeeld verlofdagen, ziekte, vakantie, etc... bijgehouden worden.
Dit sjabloon is op basis van het invullen van een begindatum en einddatum en kan dus alleen maar per dag ingevuld worden.
Is er een mogelijkheid om dit te doen op basis van uren? (afgerond op kwartieren, bijv. 1,25 uur of 2,75 uur?)
Nu is het zo als ik een dag bij iemand in vul wordt dit weergegeven met een kleurtje in tabblad "kalender weergave".
Is er een mogelijkheid dat hier bijvoorbeeld ook het totaal aantal uren in kan worden weergegeven?
Ik weet zo niet of ik het goed genoeg heb uitgelegd maar misschien is er iemand die mij hiermee verder zou kunnen helpen.
Dit is het bestand: Bekijk bijlage Aanwezigheidsoverzicht voor werknemers1 (TEST).xlsx
Ik zie jullie reactie, en/of eventuele aanpassingen graag tegemoet.
Fijne avond!!
Via excel heb ik een sjabloon gevonden om de uren registratie bij te houden van personeel.
Hierbij kunnen bijvoorbeeld verlofdagen, ziekte, vakantie, etc... bijgehouden worden.
Dit sjabloon is op basis van het invullen van een begindatum en einddatum en kan dus alleen maar per dag ingevuld worden.
Is er een mogelijkheid om dit te doen op basis van uren? (afgerond op kwartieren, bijv. 1,25 uur of 2,75 uur?)
Nu is het zo als ik een dag bij iemand in vul wordt dit weergegeven met een kleurtje in tabblad "kalender weergave".
Is er een mogelijkheid dat hier bijvoorbeeld ook het totaal aantal uren in kan worden weergegeven?
Ik weet zo niet of ik het goed genoeg heb uitgelegd maar misschien is er iemand die mij hiermee verder zou kunnen helpen.
Dit is het bestand: Bekijk bijlage Aanwezigheidsoverzicht voor werknemers1 (TEST).xlsx
Ik zie jullie reactie, en/of eventuele aanpassingen graag tegemoet.
Fijne avond!!