• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aanpassen van mijn userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk44444

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2015
Beste Allen,

Ik heb een probleem met mijn Userform die ik niet opgelost krijgt.
De bedoeling is dat de userform in geschakeld word door middel van een macro knop
Vervolgens kan ik een advies uit brengen, in dit geval Optimaal OF een eigen invoer

Het gegeven ''optimaal'' wordt uit het tabblad adviezen gehaald uit cel A1.
Vervolgens zal er enkele informatie in de userform komen te staan die uit de cellen C1/C4 zal worden gehaald.

Wie kan mij helpen, om dit probleem op te lossen?

Bijlagen

Mij is niet echt duidelijk wat je wilt. Zoals je het zegt wordt alleen de userform gevuld met gegevens uit het document. Wat moet er vervolgens met die gegevens gebeuren?

Tevens werkt de userform nu niet omdat het object Druiven niet aanwezig is. Wat is daar de bedoeling van?

Het enige wat ontbreekt is een macroknop die ik graag op het tabblad van grafieken wil hebben.
De bedoeling is dat bij het indrukken van deze macro; ik userform druiven te zien krijg. ( waarna ik vervolgens een advies uit kan brengen die in dit geval te zien is in Cel a10
De bedoeling is vervolgens om een advies te geven bij een desbetreffende grafiek

Ik hoop dat het nu duidelijk is, anders hoor ik het graag

Ooh sorry ik zie nu waar het mis gaat soieso!
De naam van dat userform moet natuurlijk Druiven zijn!

Het gaat om de foutmelding die ik dan alsnog krijg.

Dat kan je dan nu eenvoudig aanpassen.

Schijnbaar ben ik nog onduidelijk sorry daarvoor..

Ik heb het nu zo aangepast dat het wel duidelijk moet zijn.
Het gaat om de foutmelding die nu optreed

Bijlagen

Je gebruikt een object met de naam Label1 en ook die is niet aanwezig.

Wat gaat er nu nog mis dan?

De tekst die ik wil toevoegen krijg ik niet te zien in cel a5
Daarnaast wil ik dat hij de verschillende zinnen op verschillende regels zet in tekstbox 2
ook dit doet hij nu niet

Bijlagen

De tekst die ik wil toevoegen krijg ik niet te zien in cel a5
Welke tekst wil je op welk blad in A5 toevoegen?
En Hoe wil je dat doen? Middels een knop op het formulier?

Daarnaast wil ik dat hij de verschillende zinnen op verschillende regels zet in tekstbox 2
ook dit doet hij nu niet
Daarvoor moet je de Multiline property op True zetten.

Ook de multiline is opgelost.

Nu alléén nog de cel a5. Wanneer ik namelijk optie A in dit geval optimaal selecteer: Wil ik dat optimaal in cel a5 komt te staan.
Wanneer ik nu optie B in dit geval eigen invoer selecteer: wil ik dat deze in cel a5 komt te staan.

Je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag in welk blad cel A5 dan die waarde moet krijgen en hoe je dat wilt doen.
De knop Toevoegen op het formulier doet niets anders dan het formulier sluiten.

Ok dan :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan