• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aanpassen/wijzigen hyperlink

basblok

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2011
Geacht forum,
Omdat ik geen goed werkend bestand meer had heb ik als laatst redmiddel een ander bestand geprobeerd aan te passen.
Doch wanneer ik de gegevens in kolom A wijzig naar die in kolom B en ook de hyperlinks naar die bladen, werkt het programma niet meer. Dus zal ik wel iets niet goed doen, of is dat uberhaupt niet mogelijk op deze manier, kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb eerder een bericht gestuurd naar JKP, ook keurig een antwoordje en advies gekregen, maar dat krijg ik niet voor elkaar.

Hoe kan ik dit wel op een veilige manier doen, of nog liever, wie kan mij hier een werkend bestand van maken?
In afwachting verblijft met dank voor de eventuele oplossing en met vriendelijke groet,
Bas Blok

Bijlagen

Nee, met deze heb ik juist die verzendproblemen, dus heb ik dat andere bestandje Nota's Adverteerders geprobeerd aan te passen. Maar ik weet niet of dat kan. Ik heb overigens van JKP dit advies gekregen: Zoek eens naar Userform_Initialize in het hele VBA project, dan zie je dat er al een was. Die moet je vervangen/aanpassen.

De hyperlinks in kolom A werken allemaal, maar die in regel 18 en 19 kunnen uiteraard niet voor het mailen worden gebruikt omdat die werkbladen totaal afwijken van de anderen.

Heb je het bestandje erbij?
Bericht automatisch samengevoegd:

Ik kan niet zien of het bestandje Nota's Adverteerders nu wel goed werkt.
Heb je het bestandje erbij?

Ik

We praten langs elkaar heen ,ben ik bang.
Het is de bedoeling dat de namen uit kolom C in kolom A geplaatst worden.
En de adverteerders zijn dus Verenigingen.
Lukt dat?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Om de tekst van het blad "Text tbv mail" in de mail te zetten kan je dit doen bij het verzenden van de mail:
Code:
.HTMLBody = RangetoHTML(Sheets("Tekst tbv mail").Range("A1:A8"))

Laatst bewerkt:
Ik loop van de wal in de sloot vrees ik want ik kan niet zwemmen.
Wat jij hierboven schrijft lukt mij voor geen meter en kom daar dus ook niet verder mee.
Ik ben bang dat ik niet tot een oplossing kom.
Ik krijg als ik op de knop mailen klik de melding: Fout 9 tijdens uitvoering.
Het subscript valt buiten het bereik.
Is hier nou echt geen oplossing voor te vinden?

Bijlagen

Ik heb je al vaker prima werkende documenten gestuurd..
Sorry, maar dat heb ik wel gehad.
De vraag over de tekst is nieuw, vandaar dat ik daar wel wat mee heb gedaan en wat ik in #6 zei werkt prima in het document dat je in #1 plaatste.

Sorry hoor, het werkte bij jou ja, maar dat wil niets zeggen verder.
Ik vind het jammer dat dit zo moet eindigen.

Dit is je document uit #1 waarin het opnemen van de tekst is geregeld op de wijze zoals ik in #6 zei:

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan