Aanrader Voeding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwabber123

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Ok, ik heb dus een probleempje, kheb laatst mn processor vervangen,en 2 nieuwe koelers erbij in gegooit. Nu, als ik een spel speel valt mn beeld uit power LED ook, behalve mn Fans blijven draaien, kheb nu dus met iemand erover gehad, lag aan mn voeding. Die was te zwak, (450w)
Heeft iemand hier een goeie voeding 600w+ ??
Op de maat : 140 x 150 x 86, weet niet hoe de maat orgineel moet, maar die 3 cijfers heb ik gemeten ;)

Help snel please, Kwil morgen weer kunnen gamen..

Topic verplaatst van processor/koeling--->voeding/behuizing.

Vertel eens wat meer over je systeem?Cpu,mobo,videokaart.
En welke voeding heb je nu?(merk/type)

Kast = Acer Aspire M7300.
Videokaart = ATI Radeon HD 5750
Voeding = Onbekend.
Max Wattage 450.
Peak Wattage 500.
MoBo is gwn een van Acer.

Ik heb toch het idee dat een 450watter met die kaart dit zou moeten aankunnen.Nu lees ik ook(ander topic) dat je aan het overklokken geweest bent.Is dat niet het probleem?
Kun je niet eerst eens een zwaardere voeding lenen om dit uittesluiten?

firest0rm, Het probleempje is, dat ik deze PC aan het upgraden ben, ik begin dus vanaf processor.. ga door naar videokaart, en later misschien nog een andere case :D enzovoort...

Ik heb toch het idee dat een 450watter met die kaart dit zou moeten aankunnen.Nu lees ik ook(ander topic) dat je aan het overklokken geweest bent.Is dat niet het probleem?
Kun je niet eerst eens een zwaardere voeding lenen om dit uittesluiten?

frank, de meeste normale PC's zijn alle onderdelen op elkaar af gestemd.
Dus, Processor, Videokaart, MoBo etc zijn allemaal uitgerekent onder de 450W (mijn pc dan)
Mijn orginele processor was een Phenom 1035T. 2.6Ghz
Ik ben gaan upgraden naar een Phenom 1100T. 3.3Ghz
Vandaar,,,

;P Ik heb er vanmiddag met iemand over gehad, hij zij dat tegen mij dat alles op elkaar af gestemd was.. Duushh XD

Tja....makkelijke opmerking van die persoon.

Maar goed..een voeding is je gegeven door Firest0rm.en die voeding kan ik alleen maar achter staan.

zolang jij een standaard ATX MIDItower kast neemt zal deze voeding gewoon passen
en de rest ook

Ik WIL juist geen andere kast, ik wil de orginele kast houden van de M7300...
De voeding zit bovenin, zou het lukken dan?

En waar heb je gevonden dat het moederbord van je M7300 die nieuwe processor ondersteunt?

Hoi...

Dat het allemaal AM3 zou zijn wil ook nog niet zeggen dat alles ondersteunt wordt.

Hoi...

Dat het allemaal AM3 zou zijn wil ook nog niet zeggen dat alles ondersteunt wordt.

Ik denk weer van wel, Allebij de processoren waren een Hexacore (6core, AMD Phenom)
Maar ik heb het probleem al gevonden, het is de processor die kortsluiting heeft, geen idee waarom, alles is gewoon geinstalleerd, met de nieuwe processor. Valt mijn PC uit,
Met de oude. Werkt heel netjes, idle op 9 graden celcuis...
Ik heb al een RMA gedaan, morgen verstuur ik de processor..
Kijken of de andere gaat werken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan