aanschaf 5.1 home cinema set

Status
Niet open voor verdere reacties.

thymon

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
hallo,

Ik ben op zoek naar een home cinema set met 5 boxen en 1 subwoofer (5.1)
Zelf heb ik hier niet zo veel verstand van.
Mijn eisen:
-Het moet een 5.1 set zijn.
-Liefst onder de €180,00
-moet op laptop en tv tegelijk kunnen worden aangesloten, dus zonder de hele tijd te moeten switchen.

Verdere details.
de ruimte is 4m bij 4m.

En mijn andere vraag is: Als ik de home cinema set op mijn tv heb aangesloten en ook mijn playstation, komt dan het geluid uit de home cinema set?

alvast bedankt

Met uw eerste vragen kan ik u niet helpen
met de 2de vraag over uw playstation: Dit ligt er aan hoe de playstation is verbonden met de tv/home cinema set.
Als dit via een digitale kabel naar uw cinema set gaat en de game ondersteund +5.1 dan komt er ook 5.1 geluid uit.
Als u de playstation via een hdmi naar uw tv heeft verbonden dan moet u zo'n zelfde digitale kabel van uw tv naar de home cinema set doen.
Let hierbij wel op dat de TV ook 5.1+ ondersteund (ze doen het bijna allemaal deze dagen, maar toch)
het kan ook zijn dat er ergens een instelling moet worden gewijzigd wil het 5.1 worden.

Suc6,
Tim

ik kan je ook helpen met je tweede vraag.
Mijn playstation 3 is met een digitale kabel (optical) aangesloten op mijn 5.1 surround set
En ik heb hem met een HDMI kabel op mijn beeldscherm aangesloten.

Mijn playstation staat ingesteld op 5.1 uitvoer.
en het geluid komt uit mijn surround set EN uit mijn beeldscherm.

Ik heb gewoon heel simpel het volume van mijn beeldscherm op nul gezet en er komt op dit moment alleen geluid uit mijn surround set :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan