aanschaf advies laptop (surfen+office)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonPalla

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2011
Goedenavond,

Ik overweeg een nieuwe laptop te kopen, vanwege de onvrede over mijn huidige, bijna 3 jaar oude Acer Aspire 6930G. Ik heb toendertijd een fout gemaakt een speciale multimedia laptop te halen, terwijl ik kort daarna een playstation kocht en mn laptop dus nog enkel gebruikte voor internet en office toepassingen en foto's en muziek.

Ik ben dus op zoek naar een laptop, prijsklasse E. 350-500, voor vooral internetten en office toepassingen. Enkele andere toepassingen ook wel, maar ik heb geen hele goede grafische kaart nodig ofzo. Mijn vraag dus: wie heeft er een advies, vooral qua degelijkheid ben ik nog steeds niet zeker welk merk laptop nou het beste uit de testen komt. De ene keer lees ik HP, de andere keer Toshiba. Wie kan mij wat aanraden?

Groeten,

Jp

Bedankt voor de snelle reactie! Zou je mij ASUS als merk zelf aanraden? De webcam is namelijk niet een al te grote feature bij deze laptop, en als veelgebruiker van skype, vind ik dit wel een belangrijke voorwaarde, al is het niet zaligmakend vanwege de mogelijkheid tot aanschaf van een externe webcam. Maar maakt dit heel veel uit in de prijs?

Ben nog bezig met de oplossing voor de Acer, maar het gaat waarschijnlijk dik over de 100 euro reparatiekosten heen, en dat vind ik het eigenlijk niet waard voor een Acer van bijna 3 jaar oud. Bovendien heb ik veel onderzoek gedaan op internet en bij bekenden en kreeg ik veel negatieve reacties over Acers (en vooral schermen, daar ligt bij mij ook het euvel) die gerepareerd waren en daarna opnieuw mankementen toonden, want een laptop wordt natuurlijk vaak niet veel beter intern, van reparaties...

Ik heb inderdaad het liefst een 15 inch, maar ik vind de prijs/kwaliteit hoger wegen dan de schermgrootte. Heb nu een 16 inch widescreen en dat vind ik opzich niet te groot ofzo.

Hoi,

Nee dat zou ik ook niet laten maken, dan heb je nu al 3 keuze's;)

Ja, thnx voor de snelle reacties! Idd, alleen die 2e link die jij stuurde, de ASUS, schijnt bijna overal niet meer leverbaar te zijn! Maar ik kan hier idd weer een stuk verder mee komen`:)! Ik kom er wel;)!

Adviezen zijn altijd welkom, ik ga eens even zelf ook verder neuzen voor ASUSSEN en Toshiba's;)!

Thnx anyway!

Hoi,

Succes misschien lezen we nog wel welke het geworden is.:D:D

Ps de laatste is nog nieuw en moet nog uitkomen volgens mij

Laatst bewerkt:
Oh op die fiets;)! Nou dan hou ik die even in de gaten:D! Ga sowieso mn Acer morgen nog even wegbrengen voor de zekerheid, kijken of het toch niet toevallig goedkoper kan. Heb toch geen garantie meer, dus elke enigszins louche reparatiezaak is goed genoeg voor me;)!

Thnx!

Hoi,

Ja is ook een optie maar vraag vooraf even prijsopgave je weet nooit;)

Haha i know, er zit hier wel een betrouwbaar zaakje, daar ga ik even heen:)!

Wat weet jij over MSI laptops btw?

Hoi,

Wat wil je weten behalve dat ze ook onder het kopje goed merk valt

Haha, nou ja, eigenlijk is dat alles wat ik wilde weten, dan ga ik mijn zoektocht voortzetten onder Asus/Toshiba/MSI. Mag ik je af en toe lastig vallen met advies over mijn potentiele nieuwe aankopen die ik vind;)?

Thnx voor de reacties en commentaren, ik heb mn laptop vandaag weggebracht en wacht dus even de verwachte reparatiekosten af, is dit boven de 100 euro, dan ga ik voor die MSI laptop denk ik!

Haha i will! Thnx;)!

En die ik nu heb besteld is volgens mij dezelfde als die jij toen aanprees, alleen dan een versie later:)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan