aanschaf geheugenmodule

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vertel eens welk type (b.v. pressario 5722) je hebt, dan kunnen we nakijken wat er allemaal in zou moeten kunnen.

Hoi,

Bedankt voor alle uitleg.

Nog even voor de duidelijkheid. Als ik een double sided 256 mb sdram geheugenmodule ga proberen. Heb ik dan in feite 512 mb aan extra fysiek geheugen?

Ik hoor het weer graag.

Groeten, Leonie

Nee, double sided 256mb is gewoon 256 mb niet meer (jammer hé ).

Nee ik bedoel, je hebt een compaq, die dingen hebben een naam en typenummer, aan de hand daarvan is te achterhalen wat er allemaal precies in kan.

Hallo !
Ik heb ruime ervaring met oudere Compaqs en ik durf je hier niet te raden. Compaq's zijn erg gevoelig voor geheugenmodules ! Ik zou in principe alleen dezellfde module toevoegen die er nu in zit, of op de officieele Compaq-side te rade gaan. Andere module's die je tweede-hands aanschaft zullen vaak niet blijken te werken.
Geloof me, ik heb leergeld betaald !!
Greetz en succes,
Harry.

Hoi,

Bedankt weer voor de reactie.

Betekent dubbelzijdig dan dat het geheugen twee keer zo snel geladen wordt?

En bij dual channel worden er twee geheugenbanken tegelijkertijd geladen?

En bij dual channel double sided worden er twee geheugenbanken tegelijk twee keer zo snel geladen????

Mijn Computers is een Compaq Deskpro EP series:

Modelnummer: k500/10 ntl

Serie nummer: 8918cjn50041

Het is een business produkt.

Alvast weer hartstikke bedankt.

Groeten, Leonie

Geplaatst door goudvis123
1. Betekent dubbelzijdig dan dat het geheugen twee keer zo snel geladen wordt?

2. En bij dual channel worden er twee geheugenbanken tegelijkertijd geladen?

2. En bij dual channel double sided worden er twee geheugenbanken tegelijk twee keer zo snel geladen????

1. niet dat ik weet. volgens mij gewoon een productie manier die double sided.

2. met Dual-channel worden twee geheugen reepjes als 1 geheugen reep gezien, door het moederbord. Waardoor de laad tijd theoretisch 2x zo snel is.

3. het zelfde als 1.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan