Aanschaf harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

SJEBloem

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Hallo,

Ik wil graag een harde schijf aanschaffen voor mij wii (gehackt)
Hierbij zoek ik een harde schijf van 1TB tot 2TB EN zonder netvoeding, waar kan ik er zo een vinden. En niet te vergeten het moet betaalbaar zijn!

Greetz Stefan

Het loont wel de moeite om de specificaties te bekijken: de eerste die ik zo aanklik (een verbatim 1,5 TB) is 1 van het 3,5" afmeting, deze heeft een netvoeding, iets wat jij niet wilt hebben: effe naar kijke dus ..

En eerlijk gezegd: ik ben nog géén 2,5" schijf tegen gekomen van 1 of 2 TB ... die ook in een USBcase zit ..

waar staat dat het een 2,5 hdd moet zijn?

kijk es, dat staat hier: 1TB tot 2TB EN zonder netvoeding maar het zal wel een type/denkfout van TS zijn geweest ...

dus de voeding via usb....
maar waar haal je de 2,5 inch schijf dan weg.

en voor TS ga naar dynabyte of mediamarkt

het maakt niet uit hoe groot ie is, als hij maar aan mijn eisen voldoet :D

Stefan

Hee bedankt!
Maar dit gaat eigenlijk wel een beetje mijn budget te boven, (ben een beetje teveel eisend). Maar ik wacht wel op een of andere aanbieding ergens ;)

Bedankt dat jullie meezoeken, maar mij hoogste eis is eigenlijk wel dat hij GEEN netvoeding nodig heeft! Ik weet dat er nog niet zo heel veel van dit soort zijn maarja.

tja, je kan blijven dubben/zoeken, maar een iets kleinere schijf (750 GB) is 60 euro goedkoper ...
En dan heb je nog steeds eentje zónder voeding, maar wél 1 die je beide USBpoorten gebruikt ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan