aanschaf hd media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
259
:shocked:Ik wil een hd mediaplayer aanschaffen maar weet niet wat nu een goede is?
Wil hd bestanden afspelen van een nas met een netwerkkabel.
Heeft iemand goede ervaringen met een media speler of andere goede
ervaringen laat het me weten.
ik hoor je.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
:thumb:Bedankt voor je links naar andere mediaspelers.Ik zoek ook een hd,klein,met netwerkaansluiting,zonder harddisc.
Western digital en asus hebben mooie spelers .Ik zoek op mijn gemak verder.Als ik wat gekocht heb en aangesloten laat ik je wat weten:thumb:
 
Bedankt voor jullie reacties.Ik denk dat het de Xtreamer full hd mediastreamer word.Zeker als deze passief gekoeld kan worden zodat hij fluisterstil is.Alleen wil ik nog weten als ik deze aansluit op een netgear n300 gigabit router wnr3500 bedraad of dat gaat werken?Is deze router snel genoeg om full hd te streamen??Dus met netwerkkabel!!:cool:
 
Ik weet niet of je er al eentje hebt, maar ik heb de AC Ryan Playon HD! Mini, en deze speelt werkelijk alles af!
Dus ook alle type HD bestanden en ik heb 'm ook in m'n netwerk hangen en stream de films, foto's en mp3's.
Via HDMI aangesloten op m'n TV en via optische kabel naar m'n versterker en perfect beeld en geluid!
Ook zitten er nog andere aansluitingen op, zoals tulip en component en kun je via USB een exterene harddisk of USB stick aansluiten.
Ik ben er dus zeer tevreden over :thumb:

1261047666_playon-mini-20091215-02-800.jpg
 
Bedankt voor de reacties maar heb al een aanschaf gedaan van de xtreamer,passief gekoeld.Ben al ff bezig geweest maar tot op heden niets.
Heb een nas en via netwerk kabel aangesloten op de xtreamer.Maar dan??:shocked:Staan een paar films op de nas maar niets op mijn tv.Iemand suggestie??:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan