Aanschaf Iphone of Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Hallo,

Ik ben voornemens een nieuwe telefoon kopen, mijn keuze gaat uit naar een IPhone 6 of de Samsung S6

Is er iemand die hier goede ervaringen mee heeft, en ik vraag mij ook af wat Lollipop en Touchwiz is?

Groetjes Cowgirl

Hoi,

Tja dat wordt een leuke je zal de 1 vind de Iphone weer beter als de Samsung en andersom ik zelf heb de S6 en moet zeggen hij is snel maakt schitterend foto,s en moet zeggen heeft toch wel een heel mooi beeld
Dus 1-0 voor Samsung maar zal best veranderen:D
Lolipop is een versie van android wel de de laatste en 1 na laatste
en hier even voor het gemak uitleg touchwiz

Zelf zal ik voor de S6 gaan,

Hij is snel. Je kunt hem meer customizen dan een iPhone, Je kunt bijvoorbeeld mp3 bestandjes downloaden wat je op een iPhone 6 niet kan,

Lollipop is de versie van de Android, Touchwiz is meer de thema hoe het menu eruit ziet.

Hoi,

Ben je bij I phone niet gelijk lid van I tunes?

Niemand is lid van iTunes; tis een winkel :). Maar je hebt wel een Apple Store account nodig om te winkelen. Ach, de kampen zullen altijd tot op de draad verdeeld zijn. Ik heb sinds een paar maanden een 6plus, en ik vind 'm fantastisch. Nou had ik al een iPad, dus dan ben je al min of meer gedwongen om binnen het systeem te blijven wil je het jezelf niet heel erg lastig maken. Maar mijn mp3-tjee doen het er prima op :).

Hoi,

Dank je wel dacht dat je I-tunes er bij kreeg maar mis dus

Persoonlijk zou ik voor de iPhone 6 gaan. Heb op het moment nog steeds de 4S en ben daar op zich nog wel tevreden over. Prestaties zijn minder maar ja, het is wel al een oud toesteltje als je erover nadenkt. Heb de iPhone 6 nu bij meerdere mensen gezien en ik ben zeer onder de indruk. Ik vind de Samsung gewoon lelijk. Maar daar zijn weer meningen over enzovoorts. Je kan eindeloos door argumenteren over welke het beste is/zou zijn. Ik zou voor de iPhone 6 gaan.

@Computer12
Je kan wel degelijk MP3's op je iPhone zetten, is alleen iets meer werk dan met de Android telefoons ;)

mijn vraag: ben je bekend met de apple producten.
Heb je er zelf al 1 in je bezit?

beide vragen nee.
Dan zou ik toch eens bij een apple verkoop punt gaan kijken.
Ga bijvoorbeeld naar de mediamarkt en bekijk daar de 2 producten die jou belangstelling hebben.

zelf ben ik apple gebruiker dus mijn antwoord weet je dan wel.

Pfff, wat een informatie dit had ik niet verwacht!! Inderdaad ben ik bekend met Apple heb namelijk een IPad en mijn telefoon is een Samsung SII dus al een ouwetje, vandaar dat er een nieuwe moet komen. Zelf zou ik voor de IPhone gaan maar mijn man zou voor de Samsung gaan, waarschijnlijk omdat hij meer geheugen heeft en de processor misschien is sterker is. Ga morgen alles eens op mijn gemak nalezen!!
Alvast bedankt voor de informatie ik sta er echt open voor.

Groetjes Cowgirl

Als je al een iPad hebt, lijkt de keuze mij niet zo moeilijk, want dan heb je automatisch alle synchronisatie die je nodig hebt al geregeld. Bovendien heb je dan waarschijnlijk ook al een Apple ID en kun je al je aankopen probleemloos overzetten, mits ze uiteraard geschikt zijn voor de telefoon. En je hoeft geen ander systeem aan te leren.
Het lijkt mij een uitgemaakte zaak :). Er zijn trouwens mensen om minder gescheiden dan de keuze voor een telefoon :D

Nou heb alle informatie gelezen, en ik zie ook wel dat de meningen verschillend zijn gelukkig OctaFish is een scheiding niet aan de orde hoor je weet "vrouwen" krijgen bijna altijd hun zin. :D

Toch nog bedankt voor alle informatie, ga eerst maar weer eens proberen om mijn IPad te synchroniseren met ITunes sinds ik windows 8.1 op mijn computer heb staan lukt dat niet echt meer!!

Groetjes
Cowgirl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan