Aanschaf laptop ICT-Opleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yuss68

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2013
Berichten
8
Ik heb me aangemeld voor de opleiding ICT-Beheerder op ROC en ik moet voor die opleiding een laptop halen met de volgende specificaties;

Quad core CPU (met ondersteuning voor virtualisatie)
6-8 GM RAM geheugen
300 G+ harde schijf
15,6'' scherm
Windows 7 (64 bits)
Liceties op applicatie: Officice 2007

Hulp zou ik erg op prijs stellen!
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Hulp stel jij op prijs maar wij willen graag weten welke prijs je wilt uitgeven.;)
 
Hoi,

Als het niet uit maakt dan zou ik voor deze gaan toch wel 1 van de betere merken en voldoet aan jou eisen misschien alleen nog ergens office vandaan toveren
 
Deze heeft toch wel "iets" teveel extratjes waar je voor moet betalen. Liever 1tje van onder de 600 euro?????
 
Hoi,

Tja dan zaj de quad core al moeten laten vallen.
 
Quad core is verplicht voor die opleiding, ik zoek wel nog even verder op internet
 
Hoi,

Hoop voor je maar denk niet dat het nieuw gaat lukken ;)
 
Hoi,

Nee maar een quad core processor gaat niet lukken in een notebook onder de 600 euro . Ook bij een ander merk niet
 
een Quad core ga je niet redden met het budget van 600 euro

goedkoper dan dit gaat em niet worden
klikerdeklik
persoonlijk raad ik liever geen HP aan maar dit is echt de enige goede quad core dat een beetje in de buurt van jou budget komt
 
Ik zal nog een x na die van u kijken

Erg bedankt!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Mocht je nog 20 euro meer kunnen spanderen dan die van firestorm zou ik voor deze gaan stukken beter firestorm gaf ook al aan dat hp niet echt oke is

Ps ik heb je twee laatste berichten even samengevoegd je weet dat je ook een bericht kan aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

En ook nu gaat het niet lukken voor dit budget een quad core te kopen (had vorige keer maar gekocht) nu de goedkoopste beetje merk deze
 
Deze is ook een mooie en iets goedkoper.
100 euro meer en je hebt hem met touchscreen ;)

Het is alleen wel een stuk kleiner maar daarom ook zeer compact en handig om mee te nemen. (13,3 inch)
 
Laatst bewerkt:
Wat dacht je van:
http://tweakers.net/pricewatch/339004/asus-n56vb-s4062h/specificaties/

- Full HD scherm (Films kijken)
- Goed geluid
- Intel Core i7 3630QM
- GT740M voor als je een website moet gaan maken.
- 8GB uitbreidbaar tot 16GB. Zal ik zeker gelijk doen ;)
- 750GB hardeschijf
- 4x USB 3.0
- 2,7KG
- 56Wh
- Windows 8

Hij is 100 euro goedkoper als je het 500GB model neemt. Maar dat is wel erg weinig, 1 virtuele machine moet je toch rekening houden met 30GB (Windows 8)
Gedurende opleiding maak je er wel 100rden. Dan blijf je virtual machines verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan