aanschaf laptop voor de uni

Status
Niet open voor verdere reacties.

corbek

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Ik ben van plan een laptop te kopen voor school, maar hij moet ook games aankunnen, niet crysis ofzo, maar de 'doorsnee' games.
Nou zat ik zelf te denken aan de volgende twee:

PACKARD BELL Easynote MH35 - U - 073 notebook (500 euro)

Compaq Presario C795ED (590 euro)

Welke kan ik het beste aanschaffen? en waarom?

Bedankt:thumb:

Ik ben van plan een laptop te kopen voor school, maar hij moet ook games aankunnen, niet crysis ofzo, maar de 'doorsnee' games.
Nou zat ik zelf te denken aan de volgende twee:

PACKARD BELL Easynote MH35 - U - 073 notebook (500 euro)

Compaq Presario C795ED (590 euro)

Welke kan ik het beste aanschaffen? en waarom?

Bedankt:thumb:

Geen van beide, Packard Bell is hel :p . Compaq is van HP, dat zou nog kunnen, maar toch zu ik eerder zien naar Acer/Toshiba/Medion ofzo. Die zijn toch wat kwalitatiever.

Ik sluit mij aan bij Jeronimo vwb Packard Hell. Niet vwb Acer; ook over dat merk worden op dit forum veel problemen gemeld. Ik zou in geval van deze prijsklasse gaan voor Toshiba of Dell

Ik zou voor een ASUS of MEDION gaan.....
Beide zeer goede merken en ik zou zeker nooit een PB nemen.

Kijk ook naar de service en garantie ASUS standaard 2 jaar en MEDION zelfs 3 jaar vaak en beide een perfecte snelle service bij klachten of reparaties.

Laatst bewerkt:
Ik sluit mij aan bij Jeronimo vwb Packard Hell. Niet vwb Acer; ook over dat merk worden op dit forum veel problemen gemeld. Ik zou in geval van deze prijsklasse gaan voor Toshiba of Dell

Ik heb al eerder gezocht naar Toshiba of Dell. Maar een Dell voor deze prijsklasse? (max. 600 euro) die heb ik tot nu toe nog geen gevonden.

iig al bedankt voor de reacties

Ik zou voor een ASUS of MEDION gaan.....
Beide zeer goede merken en ik zou zeker nooit een PB nemen.

Kijk ook naar de service en garantie ASUS standaard 2 jaar en MEDION zelfs 3 jaar vaak en beide een perfecte snelle service bij klachten of reparaties.

Een Asus voor max 600? Die zijn met een beetje specs niet te krijgen toch...?

Oké, ik ben er nu min of meer van overtuigd dat het een Toshiba of een Asus wordt.
Ik sta open voor suggesties, budget is 600 euro.

Is dit wellicht een goede? Toshiba Satellite L300-15N (450 euro)

Laatst bewerkt:
Die Toshiba L300-15N kun je beter niet nemen, daar ga je zeker spijt van krijgen.

Nadelen:
- Langzame processor, neem in ieder geval een Duo Core, dat scheelt heel veel in snelheid, voor alle toepassingen
- Langzamere grafische chipset. Voor nieuwere 3D spellen niet geschikt
- Slechts 1 jaar garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan