Aanschaf laptop voor internet gebruik in VS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter61

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Hallo allemaal

Ik ga dit jaar op vakantie naar de VS en wil een laptop aanschaffen waarmee ik daar op het internet kan.
Ik wil o.a.
  • kunnen chatten met het thuisfront. (webcam)
  • mijn e-mail ophalen.
  • routeplanners op het internet raadplegen.
  • het versturen van foto's naar huis
Wie kan mij vertellen wat ik het beste aan kan schaffen en wat ik evt in de VS moet regelen v.w.b. een provider???

Hangt van je budget af.
Voor mij zijn de sony VAIO's op dit moment, zeer degelijke laptops (maar aan de duurdere kant)

De laptops hier, werken ook in de states. Er moet niets speciaal geconfigureerd worden.

Als je op het internet wil, moet je natuurlijk wel een provider hebben, maar je het ginder heel veel providers. AT&T en Telecom zijn één van de grootsten als ik me niet vergis. De procedure is in ieder geval hetzelfde als hier: een login en wachtwoord bekomen en zo op het internet geraken

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik weet niet zeker maar de spanning (voltage) is die in VS niet anders als hier?

Modag

Bij die laptop krijg je een adapter mee en die regelt automatisch de stroomtoevoer.
Om te chatten enz. kan je met msn (dit is wereldwijd).
Als je die laptop koopt dan zeg tegen de leverancier waarvoor die moet dienen.

jean42 zei:
Bij die laptop krijg je een adapter mee en die regelt automatisch de stroomtoevoer.

Hoi,
Dat is nieuw voor mij want een adapter is niets anders trafo met ingangs en een uitgangs spanning dus volgens mij is de spanning wel van belang en past zich niet vanzelf aan.
(maar ik kan het mis hebben)

Modag

Een adapter is dus geen idd geen probleem.

Ik ga regelmatig naar familie in Oregon met m'n laptop.
Het stroomnet is daar 110 V, maar ik heb een extra stukje dat ik op m'n adapter zet en het werkt.

Die adapters kun je daar vinden. Ik heb die toen gekocht bij"Fred Meier"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan