Aanschaf Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron_iceman_B

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Ik weet niet of ik deze vraag wel in de juiste topic plaats maar dan moeten de moderators hem maar verplaatsen. (Ik ben zelf ook moderator op een forum dus ik weet precies hoe dat gaat :D )

Ik moet voor mijn werk verhuizen naar een kleine kamer en nu wil ik er geen desktop hebben staan ivm de ruimte op de kamer. Dus wil ik binnen zeer korte tijd een laptop aanschaffen.
Nu is mijn vraag wat is momenteel een zeer goede laptop voor een prijs in de buurt van de 1500 euro.

Kan iemand mij hierin adviseren. Ik heb trouwens wel een paar mooie laptops gezien van acer. Zijn deze een beetje goed?

MvG Ron

Geachte Hr,

Sinds enige tijd heb ik een Targa laptop. 80 gig hd, 1024 geheugen, dual brander/lezer,4 usb, 7200 toeren hd, 17 inch scherm,128 mb videokaart, alle benodigde aansluitingen voorvideo, film e.d. TV kaart.

Gekocht bij Lidl, 1200 euro.
PRIMA APPARAAT!!!!!

Voor meer info
www.targa.de

Mijn dochter heeft een acer en 2 keer in 1 jaar tijd de HDD stuk dus 2x tis maar dat je het weet en service is ook slecht van acer,ik zou voor HP gaan goede service ze komen hem van huis halen en brengen binnen 1 week ,en het zijn mooie lapperds

Op het werk hebben we sinds kort ook weer HP's na een tijd Acer gebruikt te hebben.

Het model dat wij nu hanteren is de PY507 (NC6120) en is een zeer nette laptop

Zelf heb ik een acer ferrari3200 en die voldoet ook prima. 1 van de laatste normale laptops van acer voordat ze begonnen met de breedbeeld behuizing die ik persoonlijk afschuwelijk vind

Hoi,

Goeie ervaringen met Acer (en niet alleen ik)
Met HP/Compaq compatibiliteitsproblemen gehad bij uitbreiding van geheugen. Was niet op te lossen.

Tip: kies voor een zo groot mogelijk geheugen (512 of 1024 MB), achteraf nabestellen is relatief duur.
kies voor een 15,4 Inch breedbeeld TFT.

De Acer Aspire 5002WLMi is een prima alternatief (zie kieskeurig). De prijsverschillen bij de verschillende leveranciers groot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan