aanschaf laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

robincon

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
hallo,
ik zoek een laptop tot €1300,00
liefst met 4 gb en een goede videokaart xp prof / xp media center maar vista is ook goed zolang geen vista home basic,
zelf denk ik aan dell, xxodd of compal.
ik zou geen idee hebben, weten jullie een?
deze laptop word vooral gebruikt voor games.

robin

Bij Dell zijn de XPS series de gamenotebooks, de eerste (met de kleinste prijs) heeft nu 3gb geheugen, de rest 2gb, en een leuke videokaart. Met Vista Home Premium.
Deze is een leuke van xxodd, kan je 4gb geheugen bij kiezen als je dat wil. Het OS kan je ook kiezen.

Op een desktop kan je voor jouw bedrag wel veel meer krijgen, als dat ook een optie is! :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Bij Dell zijn de XPS series de gamenotebooks, de eerste (met de kleinste prijs) heeft nu 3gb geheugen, de rest 2gb, en een leuke videokaart. Met Vista Home Premium.
Deze is een leuke van xxodd, kan je 4gb geheugen bij kiezen als je dat wil. Het OS kan je ook kiezen.

Op een desktop kan je voor jouw bedrag wel veel meer krijgen, als dat ook een optie is! :rolleyes:
hallo,
ik denk dat ik mijn eigen pas gekochte ''game''-pc hou en een laptop koop voor als ik naar mijn vader ga ( 3x per week)
ik speel spellen als cod4 en gta, zou dat lukken met een 8400 kaartje?
dan heb ik deze acer:http://www.kieskeurig.nl/product/5599434EFBDF8BACC125737C00471F70.htm
of deze hp:http://www.kieskeurig.nl/product/847CAE82434D0ED2C125732F0044255F.htm

maar hiervoor gaat hjet burdget tot €750,00

cod4&gta gaan niet soepel lopen op die onboard van de eerste link, bij de tweede link zou gta (ik weet niet welke versie van gta je hebt) misschien nog wel gaan, maar cod4 lijkt me niet.

Je mag wel jij zeggen hoor ;)

Maar die HP uit de 2e link vind ik een zeer mooie laptop voor ong. €750!
Het is alleen zo: als je een laptop wil met nog betere prestaties dan die HP, zal je er meer geld voor moeten lappen. Die HP is wel zo'n beetje het meeste wat je uit €750 kunt halen voor een laptop, lijkt me.
Voor spellen als cod4 heb je een laptop nodig die gewoon wat meer kost :confused:

Je mag wel jij zeggen hoor ;)

Maar die HP uit de 2e link vind ik een zeer mooie laptop voor ong. €750!
Het is alleen zo: als je een laptop wil met nog betere prestaties dan die HP, zal je er meer geld voor moeten lappen. Die HP is wel zo'n beetje het meeste wat je uit €750 kunt halen voor een laptop, lijkt me.
Voor spellen als cod4 heb je een laptop nodig die gewoon wat meer kost :confused:

dan zal ik die hp binnenkort gaan bestellen.

robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan