Hallo, ik heb hier een computer van een jaar of 5/10 terug en wou toch maar eens een nieuwe kopen. Mijn budget is 400/500 euro en daarvoor wil ik gewoon een complete kast. Het scherm, muis, enzovoort heeft totaal geen prioriteit aangezien het spul wat ik heb het nog prima doet. Wat ik er mee wil doen is het gebruikelijke schoolwerk en de wat zwaardere spellen. Het is de bedoeling dat hij de komende jaren gewoon goed genoeg blijft om spellen te draaien aangezien ik volgend jaar ga studeren en niet verwacht nog veel geld aan dergelijke spullen te zullen uitgeven. Mij is verteld dat ik minstens een videokaart van 512 mb moet hebben en 2/3 gb ram. Daarbij lijkt het me wel zo lekker om een grote harde schrijf van 250/500? gb er bij te nemen om probleemloos de komende jaren door te komen. Nu heb ik weinig verstand van de verschillen tussen processors en videokaarten en zou het dus erg op prijs stellen wanneer er hier iemand is die mij hiermee kan helpen. Ik ben in principe op zoek naar een compleet systeem, maar als losse apparatuur veel voordeliger is mag het ook. Tips worden zeer gewaardeerd!