Aanschaf nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

skybreak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Ik wil graag een nieuwe laptop gaan kopen. De volgende eisen stel ik eraan:
- 17" met numpad
- Geen Acer (heb nu Acer Aspire 5600WLMI)
- Aansluiting voor extra beeldscherm (zo'n blauwe parallelle poort)
- Bluethooth
- Memory card slot
- RAM minimaal 3 GB

Afgezien van bovenstaande eisen verder de beste specificaties mogelijk binnen een budget van € 1000,00.

Als iemand me verder kan helpen, heel fijn!

I'm sorry.

Je eisen over je RAM geheugen zijn wel groots weet niet of er een laptop bestaat met zoveel ram geheugen??

'K zou toch geen medion kopen als ik jou was.

Probeer eens siemens of Q-force ik heb ook een Q-force naast mijn medion.

Deze twee merken zijn goede kwaliteit!!

Tistn

Ik heb deze: Toshiba P300-13M 17,1"/T8100/3GB/250GB, van Yorcom.nl en ben zeer tevreden. Voor verdere specificaties zie Toshiba site.
Succes met je keus.

Siemens zou ik niet nemen.
Goede laptops zijn Asus, Toshiba, Hp, Compaq, de laatste twee hebben lange wachttijden als je ze bij problemen op moet sturen.

Wat betreft de Toshiba P300-13M
Ik heb gezocht en gevonden: Toshiba P300-18M.
Net wat betere specificaties.

Opzich een goede keuze. Wil graag reacties over gebruikerservaringen wat betreft Toshiba. Heb nog nooit iets van dit merk gehad.
Het gaat me dan voornamelijk over de kwaliteit van de producten. Bij mijn Acer was na een half jaar de batterij al bijna dood, als ik het beeldscherm bewoog werd mijn camera ineens niet meer gevonden, hetzelfde geld bij andere USB poorten op het moment dat ik een zwaardere applicatie draaide.
Verder wat betreft de support? Is dat degelijk bij Toshiba?
Als ik hier wat positieve reacties over krijg is mijn keus gemaakt.

Toshiba zit sowieso een segmentje hoger dan Acer, de kwaliteit zal dus beter zijn. Zelf heb ik hele goede ervaringen met Asus, zoals zoveel mensen hier op het forum. Met name de hardwareproblemen die je beschrijft ben ik bij Asus nog nooit tegengekomen.

Ik heb deze week ook een nieuwe laptop aangeschaft. Deze heeft echter geen bluetooth, dus komt hij niet in aanmerking. Maar er zijn wel degelijk laptops met 3gb RAm.. dus de eerste reactie op je post vind ik een beetje raar. Mijn laptop bijvoorbeeld heeft al 4gig RAM, dus dat is makkelijk te halen voor een laptop.. En deze koste slechts 600 euro (excl.).. Bij de Micro gehaald.. Heb geen link sorry, maar kijk daar eens rond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan