Aanschaf nieuwe laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinmrn

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
49
Ik doe al enkele jaren met een Dell xps 1530, maar deze begint af te zien door de zware programmas die ik gebruik. Met name :
3Ds max, mudbox, zbrush, maya, premiere, after effects, fusion(, photoshop, illustrator)... Dus renderen is vrij belangerijk. Aangezien ik toch wel wel te spreken ben over de delll die ik tot hiertoe had (zowel qua kwaliteit, als kosten, als klantenservice) dacht ik eens terug een kijkje te nemen op hun site. Ik heb er Twee laptops gevonden die me wel interesseerden, maar ik moet zeggen dat ik zelf te weinig ken van de laptop zelf. Dus ik zou graag horen wat jullie me kunnen aanraden.

Het mag gerust ook een andere notebook zijn, als je denkt een een beter alternatief te hebben!

Keuze 1:

1)Alienware:: €1140 excl. Vat

Processor: Intel Core i3 processor 330M(2,13Ghz, 3mb cache)
Grafische kaart: 1gb nVidia GeForce GTX260M graphics card
Geheugen: 4.096mb 1.333 MHz dual channel DDR3 SDRAM (2x2.048)
Harde schijf: 160 gb (7200 rpm met free fall sensor)
Lcd scherm: 15.6 inch wide hd+(1600x900) wLed display
...dvd rw


2) Studio XPS::
Processor: Intel core i7 processor 820 QM(1.73Ghz, 8MB cache)
Grafische kaart: 1GB ATI RADEON HD4670 Graphics card
Geheugen: 4.096mb 1.333 MHz dual channel DDR3 SDRAM (2x2.048)
Harde schijf: 500GB (5400RPM) Serial ata hard drive
LCD: 15.6-inch full HD beeldscherm, 1080p met truelife
...dvd rw
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk dat voor jou doel de eerste de beste optie is en dell is best goed qua beeld resolutie
 
Ik vind dat Acer ook wel goede beeld kwaliteit heeft. maar ik raad je een Dell aan. altijd al fan van.