Mocht dat niet werken weer systeemherstel en dan hier Catalyst Control center: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=win7/windows-7-64bit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op de site van ATI zijn voor de drivers download files je moet dan alleen de 64bit selecteren, er wordt op je pc gewoon een map aangemaakt voor 32 bit en voor 64 bit programma's hoef je geen zorgen om te maken.
@ Paranoid, ik heb zeker wel programma's meegemaakt waar je problemen mee had, een mild voorbeeld van dit is de driver voor mijn logitech headset, enkel en alleen in 32 bit te vinden en als je die wilt intalle dan kan dat niet.
Zou wel voor 64 gaan, FL 9 en CoD draait hier daar prima op (plugins bij FL9 weet ik niet, snap dr niks van)
ps als je die 50 azerties nog wil geven: 329310 ^^
Dag Scheveninger,
Via Google was jouw nummer 329310 het enige nr wat ik (snel) kon vinden om 50 azerties (voor een eerste bestelling) niet te laten verdampen. Ik hoop dat je ze nog spaart...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.