Aanschaf nieuwe pc voor oa COD en FL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja daar heb ik mijn driver ook vandaan gehaald, maarja. Ik heb ook zo'n rotscherm nu tijdelijk, dat ik de resolutie niet zoveel omhoog kan gooien omdat dat dan te groot wordt voor dat mini scherm. Ga even proberen op te starten met 1280x800 nu.

Geprobeerd: Helaas.

Ik ga even verder in het andere topic, waar het thuishoort:
KLIK
Hoop dat je/jullie mij daar ook verder willen helpen :)

max resolutie was 1460x1020, hoger kon die niet, en opstarten wou die ook nog steeds niet, behalve in safe modus.
Ga nu systeemherstel doen en een eerdere versie van de driver installeren, 10.4.

heb je wat azerties toegespeeld...

op de site van ATI zijn voor de drivers download files je moet dan alleen de 64bit selecteren, er wordt op je pc gewoon een map aangemaakt voor 32 bit en voor 64 bit programma's hoef je geen zorgen om te maken.

@ Paranoid, ik heb zeker wel programma's meegemaakt waar je problemen mee had, een mild voorbeeld van dit is de driver voor mijn logitech headset, enkel en alleen in 32 bit te vinden en als je die wilt intalle dan kan dat niet.

Zou wel voor 64 gaan, FL 9 en CoD draait hier daar prima op (plugins bij FL9 weet ik niet, snap dr niks van)
ps als je die 50 azerties nog wil geven: 329310 ^^

Dag Scheveninger,
Via Google was jouw nummer 329310 het enige nr wat ik (snel) kon vinden om 50 azerties (voor een eerste bestelling) niet te laten verdampen. Ik hoop dat je ze nog spaart...

Dag Scheveninger,
Via Google was jouw nummer 329310 het enige nr wat ik (snel) kon vinden om 50 azerties (voor een eerste bestelling) niet te laten verdampen. Ik hoop dat je ze nog spaart...

wel erg laat voor een topic bump, je had net zo goed even een berichtje kunnen sturen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan