Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi samengesteld!
Enige wat ik me afvroeg.. Ik was in Mycom aan het discussiëren over CPU... Zo'n ventje vertelde mij dat GHz tegenwoordig niet meer het belangrijkste is om naar te kijken, maar voornamelijk de cache? Ik weet hier zelf niks vanaf, is dit echt van belang? Ik had zelf een processor met L3 8Mb cache om die reden uitgezocht, processor die je hebt geselecteerd is 2MB. Ben op dit gebied (en op wel meer gebieden trouwens...) een leek.
Verder; zie dat je 32bit bestuursysteem hebt geselecteerd, waarom geen 64bit? Scheelt dit erg veel in prijs en snelheid?
En de prijs is perfect hoor, die 5 euro maakt echt niks uit haha
Ben erg blij met je hulp trouwens! Bedankt daarvoor![]()
Discuzeuren met die Mycom mannetjes heeft niet zoveel zin, hun kennis qua computers is ronduit erbarmelijk te noemen
En zoals al eens eerder aangegeven in dit topic, er zitten hier mensen genoeg, die je kunnen aangeven van hoe of wat te kopen om het gevraagde door jou te kunnen
Suc6! :thumb:
probeer in safe mode te gaan (F8), meestal is dat omdat de drivers de resolutie verhogen, en dan kan je monitor dat misschien niet aan. met safe mode gebeurt dat meestal niet.Zo, ben ik weer.
Mijn pc is vandaag binnengekomen.
Heb windows geïnstalleerd.
Probleem; ik wou de nieuwste versie van de driver voor mijn videkaart installeren,A TI Catalyst™ 10.6 Suite for Windows 7 (64 bit). Heb ik hem geïnstalleerd, moet ik de pc opnieuw installeren. En rara wat gebeurd er. Geen beeld. Hij start wel op, je ziet ook nog het logo van windows in beeld komen, maar hierna hoor je gewoon dat het beeld weer uit gaat???!! Nog 3 keer opnieuw aan en uit gedaan, probleem blijft zich voordoen. Dus ik installatiedvd van windows er maar in gedaan, systeemherstel, en weer niks aan de hand. Maarja, die driver moet ik toch downloaden en kunnen installeren lijkt me.... Als ik dat Windows Prestatie-index gebeuren laat lopen, zie je overal mooie cijfers tevoorschijn komen behalve bij:
Grafisch: bureaubladprestaties voor aero glass , cijfer: 1
Grafische weergave voor spellen: Prestaties voor zakelijke toepassingen en spellen in 3D , cijfer: 1
Deze waardes gaf hij dus voordat ik een driver had geïnstalleerd.
Aero glass kan ik ook niet gebruiken aangezien hij automatisch inschat of je systeem het aankan.
Dus lijkt me toch zeker nodig om die driver te installeren, maar hoe de # ga ik dat voor elkaar krijgen?
Enig idee of zal ik even een nieuw topic openen..
Verder doet alles het prima, alleen hier heb ik dus even geklooi mee.
Alvast bedankt.
Grtz, Kirsten
probeer in safe mode te gaan (F8), meestal is dat omdat de drivers de resolutie verhogen, en dan kan je monitor dat misschien niet aan. met safe mode gebeurt dat meestal niet.
Ja, misschien een stomme vraag hoor, maar nu zit ik in safe mode, en hoe ga ik er dan voor zorgen dat hij het weer gaat doen als ik niet in safe mode opstart?? Hij doet het in safe mode inderdaad wel gewoon..
ja dan is het vrij zeker dat het aan de resolutie ligt. probeer nu eens gewoon op te starten?
Ja uiteraard doet hij het nog steeds niet, aangezien ik nergens instellingen of iets heb veranderd. Vroeg ik net ook; moet ik niets veranderen ofzo? Probleem zit hem nou eenmaal in de normale opstart...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.