Aanschaf nieuwe pc voor oa COD en FL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een onzin! Ik draaide ook 64Bit en nooit problemen gehad! Gewoon voor 64Bit gaan anders krijg je er later bij upgrades spijt fan.

En dan hoeven er geen aanpassingen te worden gedaan in de rest van de samenstelling?
Kan ik dus gewoon de 32 vervangen voor een 64 in die samenstelling..?

ZODRA IK DIT WEET; koop ik heeeeemmmm :D

Edit; iemand die 50 azerties wil hebben als aanmeldbonus omdat ik me aanmeld daar? Zo ja, moet je klantnr maar even geven ;)

Laatst bewerkt:
Je kan gewoon 64 bit draaien, er worden dan 2 program files gemaakt, eentje voor 64 bit en eentje voor 32 bit. Ik heb nog niks meegemaakt dat niet werkt. Bij drivers van ATI gewoon ff 64 bit selecteren en alles komt goed.

Laatst bewerkt:
Bij drivers van ATI selecteren tijdens installatie bedoel je ofzo?

Heb dan nu ook de phenom erbij gegooid en die andere dr uit.. Zal ik hem maar gewoon bestellen....?? :P
Edit; je hebt het ineens verwijderd uit je bericht? toch geen goed idee? ;)

Laatst bewerkt:
Naja, ik dacht in eerste instantie van wel. Maar na nog eens naar de benchmarks gekeken te hebben is het de prijs niet waard. Scheelt 2-3 FPS. Maar ik bedoel bij het downloaden van de drivers van de ATI website moet je dan dus W7 64 bit kiezen.

op de site van ATI zijn voor de drivers download files je moet dan alleen de 64bit selecteren, er wordt op je pc gewoon een map aangemaakt voor 32 bit en voor 64 bit programma's hoef je geen zorgen om te maken.

@ Paranoid, ik heb zeker wel programma's meegemaakt waar je problemen mee had, een mild voorbeeld van dit is de driver voor mijn logitech headset, enkel en alleen in 32 bit te vinden en als je die wilt intalle dan kan dat niet.

Zou wel voor 64 gaan, FL 9 en CoD draait hier daar prima op (plugins bij FL9 weet ik niet, snap dr niks van)
ps als je die 50 azerties nog wil geven: 329310 ^^

Leuk altijd als mensen zo op elkaar ingaan hahah...;)

Anyway, ik ga toch voor de phenom, heb er een beter gevoel bij, ookal scheelt het dan misschien maar 2 of 3 fps.. En voor die 10/15 euro.. Als ik dan TOCH bezig ben he...

Dus het wordt de samenstelling van GK, alleen dan met 64bit windows, en phenom II X2 550!
Ik ga hem nu bestellen :D:D:D

Enne, GK, je hebt alle recht op die azerties haha!
Zal je nr invoeren straks :)

Thnx allemaal!! :thumb:

aynhbl.jpg

Over 6/7 werkdagen verwacht!

Vergeet niet de drivers hé ;)

Ps ik heb ervaren dat die tijd af en toe nog wel uit kan lopen, houd daar rekening mee. Zeker aangezien het binnenkort vakantie is.

Laat het ons weten of je systeem je bevalt. Goed dat je toch voor de X2 550 bent gegaan, zekere voor het onzekere. Met een beetje geluk en een goede koeler kun je die X2 550 unlocken naar een X4 955. Altijd mooi meegenomen als dit lukt.

Dat unlocken gaat mij iets te ver, ik ben maar een simpele jonge meid hahahah ;)
Laat ik over aan de experts :P

En drivers niet vergeten?? Wat valt daar nou aan te vergeten? :P
- Had ook al rekening gehouden met de vakantie, maar hoop dat ik hem in ieder geval over 2 weken binnen heb...
Moet toch nog een scherm kopen.. Wordt zo lastig computeren anders he haha..

Jullie horen het wel als ik m heb en hoe die bevaltttt!!

Mooi samengesteld!

Enige wat ik me afvroeg.. Ik was in Mycom aan het discussiëren over CPU... Zo'n ventje vertelde mij dat GHz tegenwoordig niet meer het belangrijkste is om naar te kijken, maar voornamelijk de cache? Ik weet hier zelf niks vanaf, is dit echt van belang? Ik had zelf een processor met L3 8Mb cache om die reden uitgezocht, processor die je hebt geselecteerd is 2MB. Ben op dit gebied (en op wel meer gebieden trouwens...) een leek.
Verder; zie dat je 32bit bestuursysteem hebt geselecteerd, waarom geen 64bit? Scheelt dit erg veel in prijs en snelheid?

En de prijs is perfect hoor, die 5 euro maakt echt niks uit haha ;)
Ben erg blij met je hulp trouwens! Bedankt daarvoor :)

Discuzeuren met die Mycom mannetjes heeft niet zoveel zin, hun kennis qua computers is ronduit erbarmelijk te noemen :)

En zoals al eens eerder aangegeven in dit topic, er zitten hier mensen genoeg, die je kunnen aangeven van hoe of wat te kopen om het gevraagde door jou te kunnen ;)

Suc6! :thumb:

Discuzeuren met die Mycom mannetjes heeft niet zoveel zin, hun kennis qua computers is ronduit erbarmelijk te noemen :)

En zoals al eens eerder aangegeven in dit topic, er zitten hier mensen genoeg, die je kunnen aangeven van hoe of wat te kopen om het gevraagde door jou te kunnen ;)

Suc6! :thumb:

Dat is dan ook de reden dat ik een samengestelde computer heb gekocht via mensen van dit forum ;) ik was er duidelijk al van op de hoogte dat ze er hier meer verstand van hebben, daar was je ook achter gekomen als je verder had gelezen! Beetje offtopic vind ik maargoed.. nvm ;)

Zo, ben ik weer.

Mijn pc is vandaag binnengekomen.
Heb windows geïnstalleerd.

Probleem; ik wou de nieuwste versie van de driver voor mijn videkaart installeren,A TI Catalyst™ 10.6 Suite for Windows 7 (64 bit). Heb ik hem geïnstalleerd, moet ik de pc opnieuw installeren. En rara wat gebeurd er. Geen beeld. Hij start wel op, je ziet ook nog het logo van windows in beeld komen, maar hierna hoor je gewoon dat het beeld weer uit gaat???!! Nog 3 keer opnieuw aan en uit gedaan, probleem blijft zich voordoen. Dus ik installatiedvd van windows er maar in gedaan, systeemherstel, en weer niks aan de hand. Maarja, die driver moet ik toch downloaden en kunnen installeren lijkt me.... Als ik dat Windows Prestatie-index gebeuren laat lopen, zie je overal mooie cijfers tevoorschijn komen behalve bij:

Grafisch: bureaubladprestaties voor aero glass , cijfer: 1
Grafische weergave voor spellen: Prestaties voor zakelijke toepassingen en spellen in 3D , cijfer: 1

Deze waardes gaf hij dus voordat ik een driver had geïnstalleerd.
Aero glass kan ik ook niet gebruiken aangezien hij automatisch inschat of je systeem het aankan.
Dus lijkt me toch zeker nodig om die driver te installeren, maar hoe de # ga ik dat voor elkaar krijgen?
Enig idee of zal ik even een nieuw topic openen.. :(

Verder doet alles het prima, alleen hier heb ik dus even geklooi mee.

Alvast bedankt.
Grtz, Kirsten

Zo, ben ik weer.

Mijn pc is vandaag binnengekomen.
Heb windows geïnstalleerd.

Probleem; ik wou de nieuwste versie van de driver voor mijn videkaart installeren,A TI Catalyst™ 10.6 Suite for Windows 7 (64 bit). Heb ik hem geïnstalleerd, moet ik de pc opnieuw installeren. En rara wat gebeurd er. Geen beeld. Hij start wel op, je ziet ook nog het logo van windows in beeld komen, maar hierna hoor je gewoon dat het beeld weer uit gaat???!! Nog 3 keer opnieuw aan en uit gedaan, probleem blijft zich voordoen. Dus ik installatiedvd van windows er maar in gedaan, systeemherstel, en weer niks aan de hand. Maarja, die driver moet ik toch downloaden en kunnen installeren lijkt me.... Als ik dat Windows Prestatie-index gebeuren laat lopen, zie je overal mooie cijfers tevoorschijn komen behalve bij:

Grafisch: bureaubladprestaties voor aero glass , cijfer: 1
Grafische weergave voor spellen: Prestaties voor zakelijke toepassingen en spellen in 3D , cijfer: 1

Deze waardes gaf hij dus voordat ik een driver had geïnstalleerd.
Aero glass kan ik ook niet gebruiken aangezien hij automatisch inschat of je systeem het aankan.
Dus lijkt me toch zeker nodig om die driver te installeren, maar hoe de # ga ik dat voor elkaar krijgen?
Enig idee of zal ik even een nieuw topic openen.. :(

Verder doet alles het prima, alleen hier heb ik dus even geklooi mee.

Alvast bedankt.
Grtz, Kirsten
probeer in safe mode te gaan (F8), meestal is dat omdat de drivers de resolutie verhogen, en dan kan je monitor dat misschien niet aan. met safe mode gebeurt dat meestal niet.

probeer in safe mode te gaan (F8), meestal is dat omdat de drivers de resolutie verhogen, en dan kan je monitor dat misschien niet aan. met safe mode gebeurt dat meestal niet.

Ja, misschien een stomme vraag hoor, maar nu zit ik in safe mode, en hoe ga ik er dan voor zorgen dat hij het weer gaat doen als ik niet in safe mode opstart?? Hij doet het in safe mode inderdaad wel gewoon..

Ja, misschien een stomme vraag hoor, maar nu zit ik in safe mode, en hoe ga ik er dan voor zorgen dat hij het weer gaat doen als ik niet in safe mode opstart?? Hij doet het in safe mode inderdaad wel gewoon..

ja dan is het vrij zeker dat het aan de resolutie ligt. probeer nu eens gewoon op te starten?

ja dan is het vrij zeker dat het aan de resolutie ligt. probeer nu eens gewoon op te starten?

Ja uiteraard doet hij het nog steeds niet, aangezien ik nergens instellingen of iets heb veranderd. Vroeg ik net ook; moet ik niets veranderen ofzo? Probleem zit hem nou eenmaal in de normale opstart...

Ja uiteraard doet hij het nog steeds niet, aangezien ik nergens instellingen of iets heb veranderd. Vroeg ik net ook; moet ik niets veranderen ofzo? Probleem zit hem nou eenmaal in de normale opstart...

Probeer eens in safe mode de resolutie proberen te veranderen? En daarna opnieuw opstarten zonder safe mode?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan