Aanschaf nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Modag

Inventaris
Lid geworden
6 jan 2005
Berichten
21.403
Goedemorgen,

Ik heb inmiddels ovegestapt op een amd 4800 X2 processor, nu heb ik het idee dat mijn huidige videokaart Asus 850 pro voor enige verbetering in aanmerking zou kunnen komen.
Nu is mijn vraag met de huidige spellen en toekomstige is dat het geval dat hij wat tekort kan komen volgens jullie?
En wat zouden jullie me dan aanraden liefst wel weer een ati, of is het verschil zo groot met nvidia let wel in zelfde prijsklasse dat ik over moet naar nvidia.

Modag
 
Als je nog een "echte" Ati wil, dan zal je die binnenkort moeten kopen. Ati is overgenomen door AMD en de "echte" Ati kaarten zullen dus langzaamaan gaan uitsterven.
 
Als je nog een "echte" Ati wil, dan zal je die binnenkort moeten kopen. Ati is overgenomen door AMD en de "echte" Ati kaarten zullen dus langzaamaan gaan uitsterven.

Hoi,
Dank je voor het antwoord, heb je misschien nog een tipje welk type waarmee ik vooruit ga en niet zo achtelijk veel euro's kwijt ben.

Modag
 
Er zijn zo gruwelijk veel mogelijkheden. Ik heb een interssant artikel gevonden waarin alle aspecten worden bespoken die voor een aspirant koper relevant zijn. Scrol na het lezen van de inleiding wat naar beneden en zie daar de 1e en volgende pagina's. Succes.

Klik
 
Laatst bewerkt:
OK, graag gedaan. Het aardige is dat 't artikel van augustus 2006 is, dus je leest geen verouderde dingen, maar heel actuele info. Natuurlijk komen er maandelijks wel weer nieuwe kaarten en updates van bestaande kaarten uit, maar daar zal jij vast niet naar op zoek zijn (de allerlaatste / nieuwste en dus duurste kaarten?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan