Aanschaf notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

cateyes

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Hallo allemaal,

Na veel te hebben gelezen en bekeken, heb ik nu 2 notebooks overgehouden waar ik uit wil kiezen. Kom er niet uit.
Het zou me erg helpen als jullie je mening/ervaringen willen zeggen. Het gaat om onderstaande notebooks:

HP Pavillion ZE5517EA met Intel Pentium 4 processor
http://h41100.www4.hp.com/nl/dut/consumer/notebooks/pavilion/dp862e_tech.html
of:
fujitsu siemens flexbook met de pentium M (centrino)
http://athome.fujitsu-siemens.nl/default.aspx?Action=PRINTVERSION&NavID=724

De Fujitsu is 800 gram lichter, heel mooi plat en zilverkleurig, heeft intel pro/wireless2100 en 40 Gb Harddisk (HP 30). Hij heeft echter maar 256MB, dus daar moet dan nog 256 worden bijgeprikt. Ook ontbreekt een diskettestation, dat de HP nog wel heeft.
Bijplaatsing geheugen meegerekend kost de Fujitsu me 120 euro meer dan de HP. Ik wil de beste van de twee, maar welke is dat volgens jullie?

Hartstikke bedankt alvast voor je reacties!

groetjes,
Josepha

Zien er alletwee uitstekend uit, maar ik zou eens heel stevig gaan shoppen voor een lagere prijs.
Zou me niet verbazen wanneer je er minstens €250 goedkoper aan kunt komen.

I know Sigma, voor 200 euro minder heb ik ze bij internetshops gezien. Ik vind het alleen wat link om hem daar te kopen. Stel dat er iets niet goed is. Dan stuur ik hem terug en moet maar afwachten wat er verder gebeurt. Geld terug is prima, maar als hij wordt doorgestuurd naar fabrikant en ik moet maar afwachten wanneer ie weer terugkomt of ik een andere krijg, dat soort dingen lijkt me heel vervelend. In een gewone winkel krijg ik hopelijk zo een andere mee. Of zie ik dit te negatief?

Laatst bewerkt:
Een andere meekrijgen in een winkel als blijkt dat die van jou stuk is daar zou ik niet op rekenen.

Je hebt echter wel een aanspreekpunt en je kan hem persoonlijk afgeven i.p.v via de post verzekerd op te sturen [ wat heel duur is ]

Zelf heb ik mijn laptop ook gewoon in een winkel gekocht [ databyte ] je kan zien wat je koopt en op een plaatje ziet het er toch anders uit.

groetjes speedtouch

Ik ga voor de centrino, processor is toch sneller.

Ik zou ook voor centrino gaan. Gaat toch ook beter met zijn accu om (draait langer zonder netstroom)

Zou toch bij de goedkoopste mogelijkheid kopen.
Garantie is van de producent tenslotte en niet van de leverancier.

Bedankt voor jullie adviezen. Ik laat hier binnenkort wel even weten wat het is geworden, maar dikke kans dat ik kies voor de Fujitsu met centrino.

groetjes,
Josepha

Centrino

Hallo,

Ik zou het jullie nog even laten weten als ik een notebook had gekocht: Het is de Fujitsu Amilo geworden met de centrino processor. Heb hem nu 2 dagen en ben er zeer tevreden over. Niets dan lof, wat een geweldige notebook. Die centrino is inderdaad perfect. Mede dankzij jullie adviezen heb ik deze keuze gemaakt. Bedankt nog. Bijgaand een fotootje van de Fu.

groetjes,
Josepha

Josepha,
Heel veel suc6 met je notebook.
En de foto is perfect:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan