Aanschaf pda

Status
Niet open voor verdere reacties.

EliasAmado

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Beste Forumleden,

Ik ben van plan om binnenkort een pda aan te schaffen. Ik heb een aantal sites (o.a. www.pdashop.nl) bezocht om een beeld te verkrijgen van wat allemaal te koop is. De aanbod is echter zo groot dat ik niet echt weet welke ik aan moet schaffen. Op dit moment twijfel ik over de HP iPAQ h6340 (Prijs: € 439,-), HP iPAQ rx3715 (Prijs: € 331,-), HP iPAQ hx2410 (Prijs: € 369,-), HP iPAQ rz1710 (Prijs: € 219,-) en de Mio 168
(Prijs: € 243,-).
Waarschijnlijk wil ik niet meer dan 400 euro betalen en dan zou de eerste optie wegvallen.

Heeft iemand ervaring met 1 van bovenstaande pda's?
Zo ja, suggesties graag.
Ook graag suggesties over punten waarik vooral op moet letten bij aanschaf van zo'n pda.

Verder wil ik later ook een navigatiesysteem in deze pda gaan nemen. Volgens mij kan ik deze software (Tom Tom 5) gewoon downloaden via Nieuwsgroepen. Wat heb ik verder nodig behalve de sofware?

Alvast dank voor je reactie.

Gr,
Elias :thumb:

Een aantal weken geleden heb ik ook via internet verschillende pda's met elkaar vergeleken.
Voor mij was de keuze snel gemaakt technisch:

-Geintegreerde gps-ontvanger, dus geen kabels in de auto en dus ook in huis te gebruiken (voor navigatie)
-Goedkoop

Enige nadeel voor mij is dat hij geen bluetooth ondersteunt (maar dat wist ik bij aankoop uiteraard al)

Ik ben zeer tevreden met mio 168 met tomtom er op, die ik ook ergens heb opgevist.

Geplaatst door wheijkoop
Een aantal weken geleden heb ik ook via internet verschillende pda's met elkaar vergeleken.
Voor mij was de keuze snel gemaakt technisch:

-Geintegreerde gps-ontvanger, dus geen kabels in de auto en dus ook in huis te gebruiken (voor navigatie)
-Goedkoop

Enige nadeel voor mij is dat hij geen bluetooth ondersteunt (maar dat wist ik bij aankoop uiteraard al)

Het is inderdaad handig zo'n ingebouwde gps-ontvanger.
Wel jammer van bluetooth, maar dat is voor mij geen must.
Ik overweeg nu ook de Mio 168 aan te schaffen.

Thanx...

Hallo

Vergeet ook niet om eens de Acer N35 te bekijken .

Ben hier persoonlijk mee dan tevreden over.....

Peter

Dell

Hoi Elias,

Je zou ook kunnen kijken op de site van Dell (www.dell.nl). Daar staat nu een pda op de site voor 394 euro met een processor snelheid van 624 mhz! Mijn inziens is dat momenteel de beste Pda die er te krijgen is!

Groeten,
Danny

Hoi Elias,
heb je inmiddels al een PDA?
Ik heb 'm in oktober 2006 gekocht met een 2 jrs abonnement van 27,50 per maand bij VODAFONE, via BCC, betaalde 100 euri bij en ben nu eigenaar van n super Mio A701, met alles erop en eraan. Werkt naadloos icm mijn Jabra 250, een houder voor in de auto, Europanavigatie van deur tot deur, maw coml=pleet. Kocht er een wifi kaart bij zodat ik nu ook draadloos kan internetten.
Ik kan iedereen dit ding aanbevelen, moet je wel ff de moeite nemen om alle gebruiksmogelijkheden door te spitten maar dan doet ie echt alles voor je!

Dit topic is meer dan een jaar oud, dus ik neem aan dat EliasAmado inmiddels een pda heeft aangeschaft.
Case closed. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan