Aanschaffen Playstation 3 tips

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skipmeister

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
51
Goedenavond iedereen,

Ik ben van plan om binnenkort een Playstation 3 aan te schaffen en ben dus rond aan het kijken waar ik de beste aanbieding vind. Vele online shops bieden een andere aanbieding en bij de 1 krijg je er nog meer gratis games bij dan bij de ander.

Nu is mijn vraag dus wat een beetje een fatsoenlijke aanbeding is qua prijs/kwaliteits verhouding. Ik ben natuurlijk opzoek naar een ps3 versie met 250 GB (of is dit overdreven veel??).


Hopelijk hebben jullie wat tips voor me!

Alvats bedankt,

Skipmeister

Ik zal er voor de duidelijkheid alvast wat bekeken aanbiedingen bij zetten.

http://www.bartsmit.com/playstation-3-250-gb-6-games

http://www.dixons.nl/De_online_wink...0+GB+God+of+War+III+Pack.7122863/default.aspx

http://www.bol.com/nl/p/games/plays...fa-world-cup-2010/1004004009055520/index.html
 
Laatst bewerkt:
Beste Skipmeister,

Ik heb mijn ps3 bij Bart Smid gekocht.
Als je de ps3 deelt of met vrienden gaat spelen raad ik aan om 2 controlers te kopen.
Een goede aanbieding is DEZE van Bart Smid.

Ook raad ik de volgende spellen aan:
- Call of duty modern warfare 2 (BESTE SPEL OOIT VOOR DE PS3!!)(alleen kopen als je internet op je ps3 hebt)
- Uncharted 2: Omang thieves

250 GB is best veel, vooral als je het alleen voor gamen gebruikt. De PS3 is namelijk ook een mediabox.
Je kan er onder andere foto's en video's op zetten.

Wat ook gaaf is is een HDMI kabel die je op een groot tv aansluit.
Zorg er ook voor dat je er internet op krijgt.

Groetjes,

Jyppino
 
Laatst bewerkt:
Het is wel mijn bedoeling om met vrienden online te gaan spelen, je zegt dat ik er dan wel voor moet zorgen dat ik internet op de ps3 krijg maar is dit niet vanzelfsprekend zodra er een draadloze verbinding beschikbaar is?

En ja COD Modern Warfare 2 ga ik zeker aanschaffen ;)
 
Ja, als draadloze internet beschikbaar is dat is dat vanzelfsprekend:thumb:.
 
Ok dan, zal morgen nog eens wat collega's vragen en dan tijdens het lange weekend maar eens wat aanschaffen.

Bedankt voor je tips!
 
Vanzelfsprekend is een groot woord.;) Je zal wel het nodige moeten instellen, daarbij zal met draad een stuk stabieler zijn voor multiplay. 250GB is niet zo heel groot, als je veel demo's, games, films foto's en muziek plaatst. Ik heb zelf de oude 60GB versie en die zal zo vol, dus maar een 320GB schijf gemonteerd.
 
Ok, goed om te weten.

Ik heb dan nog wel 1 vraag over de HDD van de PS3 kun je daar zomaar iedere harddisk inbouwen en werkt bijvoorbeeld het aansluiten van een externe HDD via usb ook? Of moet je daarvoor weer aparte HDD's voor aanschaffen?
 
Externe hardeschijf werkt ook voor multimedia. Echter alleen in FAT32 geformatteerd, dus kun je geen bestanden groter dan 4GB kwijt. Er gaat een SATA laptop schijfje in (2,5inch). Zelf gebruik ik PS3mediaserver om HD films vanaf de PC te streamen naar de PS3 en zo full HD te kijken. Hiervoor geniet bedraad verbinding de voorkeur.

Mocht je besluiten de schijf te vergroten, lees dan her en der goed wat er ondersteund wordt. Tevens maak eerst een backup van de PS3, zodat je na de schijf wisseling alles weer terug hebt zoals het daarvoor was. Weet echter niet of het met de slimline net zo makkelijk gaat als met de grote oude versie.
 
Laatst bewerkt:
Zeker goed om te weten, ik zal hem toch vooral gebruiken om op te gamen maar handig dat er een externe hardeschijf op aangesloten kan worden, En ik ga hem niet meteen ombouwen hoor, doe eerst wel rustig aan voordat ik vanalles los begin te trekken en er problemen mee krijg.

In iedergeval bedankt voor de tips en aanvullingen!
 
Bij die van mij was het eenvoudig om de schijf te wisselen. Er zit een klepje aan de buitenkant die er zo af kan, dan 1 schroefje los en de schijf komt eruit. Ik heb ook eerst gewacht tot de garantie er af was.
 
Met dat scherm komt de PS3 niet goed tot zijn recht.:(
 
Niet?

Zijn er nog andere tv's die een prijskaartje hebben van beneden de 300,- euro en die de ps3 beter tot zijn recht laten komen dan?
 
Beetje stom van mij.:eek: had niet verder naar onder op de site gekeken en alleen naar de Resolutie. Deze ondersteund 720p en 1080p voor video.
 
Dus hieruit kan ik opmaken dat deze tv wel degelijk goed geschikt is om met ps3 te gamen?
 
Ik heb de mijne van een MediaMarkt, het kostte 315 euro inclusief: PS3 250GB, 2 Controllers en 1 gratis spel: WipEout HD Fury
Ik weet niet of de actie nogsteeds geld, je zou op de mediamarkt site kunnen kijken.
 
Ondertussen al een aangeschaft en al druk aan het gamen,

wat een mooi apparaat is dat zeg wow!!

op dit topic kan van mijn part een slotje.

Nogmaals iedereen bedankt voor de tips/tools en aanbevelingen!!
 
Als je het nog niet hebt: Little Big Planet moet je kopen. Het kost zo'n 20 euro en je hebt er meer dan een jaar plezier mee! Nu maar wachten todat LBP2 uitkomt, dat zal rond herfst zijn...
 
Op *KNIP* is Little big planet 17,95 =)

Ook andere playstation 3 spellen zijn niet heel duur daar.
Heb zelf al goede ervaringen met die site.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatste reactie is van 2010, dus niet echt actueel meer. Oude topics mogen met rust worden gelaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan