Aansluit probleempje hulp gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

squixs

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Hallo allemaal,

ik heb eigenlijk een dringende vraag waar ik niet uit kom en die mischien voor jullie heel makkelijk is.... Mijn vraag is als volgende ik heb een Thermaltake armor Lcs kast en ik wil van de 2 audio plugjes gebruik maken die bovenop de kast zitten ik moet ze dus aansluiten op het moederbord via een usb connector.... Het probleem is dat de indeling van de draaitjes van de azilia connector niet gelijk is met die van de Asus Q-connector...
Plaatjes voor de duidelijkheid

Azilia Connector:

Q-Connector:

ik zou ze dus opnieuw moeten bevestigen maar ik weet niet welke draadje op welke plekje moet komen en dan het niet BOEM! is... kunnen jullie mij hier bij helpen met SPOED plz...

Alvast bedankt ,

SQxz

Hallo allemaal,

ik heb eigenlijk een dringende vraag waar ik niet uit kom en die mischien voor jullie heel makkelijk is.... Mijn vraag is als volgende ik heb een Thermaltake armor Lcs kast en ik wil van de 2 audio plugjes gebruik maken die bovenop de kast zitten ik moet ze dus aansluiten op het moederbord via een usb connector.... Het probleem is dat de indeling van de draaitjes van de azilia connector niet gelijk is met die van de Asus Q-connector...
Plaatjes voor de duidelijkheid

Azilia Connector:

Q-Connector:

ik zou ze dus opnieuw moeten bevestigen maar ik weet niet welke draadje op welke plekje moet komen en dan het niet BOEM! is... kunnen jullie mij hier bij helpen met SPOED plz...

Alvast bedankt ,

SQxz
usb is geen audio.
Audio heeft meestal een eigen aansluiting. (edit: altijd een eigen aansluiting: dan wel voor losse draden, dan wel voor een vast stekker)

Welk moederbord heb je?

Laatst bewerkt:
usb is geen audio.
Audio heeft meestal een eigen aansluiting.

Welk moederbord heb je?

asus striker II formula maar er zit al een audio card in 8.1 maar ik wil de 2 jacks die bovenop mn kast zitten ook gebruiken die connectors daarvan moet ik in de onboard usb controller doen

asus striker II formula maar er zit al een audio card in 8.1 maar ik wil de 2 jacks die bovenop mn kast zitten ook gebruiken die connectors daarvan moet ik in de onboard usb controller doen

klikt raar. Ik ga je geen advies geven: misschien dat er wel mensen zijn met zo'n moederbord.
Ik weet niet beter dan dat je de audio-uitgangen van je kast moet aansluiten op de audioaansluiting op je moederbord / geluidskaart (indien je een losse hebt).

ja maar als dat nou wel gewoon is welke moet ik op welke aansluiten want dat is mijn vraag namenlijk ik moet ze dan dus hier op aansluiten met behulpm van een Q-connector:

@ marsmannetje:

Ik zie idd op mijn Supreme FX II geluidskaart een paar streepjes zittenaan de zeikant waar ik misschien iets in kan pluggen, heee!!! ja ze zien er hetzelfde uit in dezelfde volgorde... :P kan ik hem daarop aansluiten?? zonder kaboom natuurlijk

Laatst bewerkt:
Ik durf het niet te zeggen.
Past het wel? (zonder je pc aan te zetten...)

Het zou het kunnen zijn, maar ik kan het niet uit het plaatje noch uit de handleiding halen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan