Aansluiten DVD-recorder op Mediabox UPC (Digitale TV)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Offthefield

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Sinds gisteren in het bezit van een UPC-Mediabox, nu wil ik mijn DVD-recorder aansluiten, maar dat is lukt mij niet!

De aansluiting die ik momenteel heb :

SCART van DVD-rec naar TV
HDMI van TV naar Mediabox
SCART van DVD-rec naar Mediabox

COAX van Mediabox naar de muur

Waar zit de fout en heeft iemand een voorbeeld hoe het wel moet,
een site of uitleg?!

Alvast hartelijk dank

Offthefield

Je hebt een scart van de dvd-rec naar de tv en een scart van de dvd-rec naar de mediabox.
Zou ik ook onpasselijk van worden.
Een van de twee scarts moet weg.

Palomino,

Ik heb de scart van DVD-rec naar TV verwijderd, maar waar kan ik nu
op TV het beeld van de DVD-recorder zien

Alvast bedankt voor de reactie

Offthefield

COAX van Mediabox naar de muur :thumb:
SCART van DVD-rec naar TV :thumb:
HDMI van TV naar Mediabox :thumb:
SCART van DVD-rec naar Mediabox - laten vervallen, gaat niet werken in combi met hdmi, de mediabox stuurt slechts via 1 kanaal beeld en geluid door, de hdmi krijgt automatisch de voorkeur boven scart.

Hallo,

Ik kan bevestigen dat de wijze van jackall de juiste manier is. Beide aansluitingen op de huidige mediaboxen zijn uitgaand waardoor de scart tussen beide apparaten overbodig is. Wel zit je natuurlijk met het probleem dat je ook op wilt nemen met deze recorder. Daarom zul je deze wel van analoog signaal moeten voorzien doormiddel van een splitter bijvoorbeeld. Digitaal kan dit ook via de scart maar in dat geval zal altijd de box aan moeten staan op het kanaal dat je wenst op te nemen. Hierdoor kun je niet iets opnemen terwijl je iets anders wilt kijken.

ik hoop dat je zo verder kunt en hoor het graag als ik nog vragen kan beantwoorden.

Laatst bewerkt:
Krijg nou wat.
UPC op helpmij.
Nu ziggo nog en het is helemaal compleet

In eerste instantie kwam er alleen het logo van LG (DVD-recorder), toen de splitter er tussen gezet, en deze
van de DVD recorder naar de muur en GELUKT!!!!

UPC Webcare, Palomino en Jackall hartelijk dank voor de hulp!!!

Groeten,

Offthefield

mediabox aansluiten

Ik heb sinds gisteren een mediabox van upc, ik heb wel beeld op mijn tv maar krijg geen beeld op mijn dvd recorder.
Ik heb de coax van de muur aangesloten op mijn mediabox, scart van mediabox naar tv, scart van tv naar dvd recorder maar krijg zo geen enkele zender op de dvd recorder.
Ik heb geen hdmi op mijn tv maar wel hdmi out op mijn dvd recorder.
Wat doe ik verkeerd?

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Daarbij mogen oude topics met rust worden gelaten. Deze is van 2012.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan