aansluiten ext hd op usb poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alan01

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Hallo,

Ik heb een Packard Bell pc met 2 usb ingangen.
Nu wil ik een externe hd aansluiten. Op het moment dat de pc opstart, slaat hij uit en gaat de pc zich opnieuw opstarten. met andere woorden ik kan geen gebruik maken van mijn externe hd. het vreemde van alles is dat hij bij sommige apparaten het wel doet,
Wie kan mij de oplossing geven voor dit probleem.

Alvast mijn dank,
Alan.

Als je die schijf eruit haalt start het systeem dan wel goed op.

Ik heb xp prof op het systeem en deze is uptodate.
Verder als ik de externe hd niet aansluit, start het systeem normaal op.
Het betreft hier een P3 833.
Bij aansluiting van een digitale fotocamera doet hij dit ook. Het vreemde is dat bij een andere digi camera hij het wel doet.
Verder zit in de pc een usb 1 en is de HD voorzien van een usb 2. Maar dit moet volgens mij geen probleem zijn.

Is er helemaal niemand die mij een oplossing kan bieden.
Ik wil dit zo graag opgelost hebben.

Dit is misschien wel belangrijk de externe hd heeft een usb aansluiting. En als je dus iets op de usb poort aansluit dan start hij in 1e instantie op en als hij helemaal opgestart is dan stopt hij ermee en gaat zich dan weer opnieuw opstarten.
Zit de externe hd helemaal niet aangesloten, in dit geval via de usb poort. Dan start xp gewoon op en herstart zich dan niet meer.
Het vreemde is dat sommige apparaten aangesloten op deze usb poort het wel gewoon doen. En bij de ex hd en een digitale camera niet.

Heel jammer dat er absoluut niemand is die genegen is op een oplossing aan te bieden.
Voor de mensen die wel gereageerd hebben, hartelijk dank voor de genomen moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan