Aansluiten rekeningen te mysql website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

worldwide10

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Ik was vermoeiend om code een PHP-code die goed kan ik ook actief mijn server de rekeningen van de site, maar ik zou niet weten hoe we nog beginnen deze code .. Kan iemand helpen? :confused:

Kun je dat niet op een andere manier uitleggen? Het lijkt wel alsof deze tekst door een vertaler is gehaald ofzo..

o.o Mijn Nederlands is niet goed. Het spijt me .. Je begreep niet wat ik was vermoeiend om uit te leggen?

ik denk dat niemand inderdaad hier iets van begrijpt.
want hoe kun je vermoeid zijn om een php script

Sowieso klopt er niks van die kerel. Hij haalt alles door een vertaalmachine, getuige zijn vorige posts waarin zelfs de SQL vertaald was naar het Nederlands.

0.0

Nou, ik wil gewoon een beetje hulp op wijzen mij de juiste richting op deze php .. :p

Well, the difficulty is that you probably use a webtranslator to translate your questions to dutch. But webtranslators do a lousy job with that. That makes it very difficult to understand your questions for the people on Helpmij.nl.

For example: The dutch sentence "Je begreep niet wat ik was vermoeiend om uit te leggen?" is in english "Didnt understand you what I was tired/exhausting to explain?" while i think you wanted to say "Didnt you understand what i was trying to explain?" But the grammar is not correct either.

Perhaps its best you find a similar forum in english to post your questions.
I'll ask here if someone knows a forum in english.

(explanation in dutch)
Ik heb hem/haar uitgelegd dat een webvertaler erg lastig is voor ons om vragen voor te beantwoorden. en gezegd dat het misschien beter is dat hij een engelstalig forum zoekt voor zijn vragen.

indien iemand nog suggesties daarvoor heeft is kun je die dan plaatsen zodat hij ook verder kan

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan