aansluiten wmc comp met plasma tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter rosie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Wat voor kabel heb ik nodig om mijn wmc comp te verbinden met mijn plasma tv?
Aan gezien ik gaten in de vloer moet boren om een afstand van 5 meter te overbruggen,wil ik dit doen met zo klein mogelijk te boren.Vaak zitten er aangegoten stekkers aan.Dan word het gat te groot.Ik heb wel gehoort dat het gaat met de s vhs uitgang van je videokaart naar de tv.Dan moet er ook nog geluid naar toe??VRAAG is:Simpelste oplossing met zo klein mogelijk te boren gaten.BVD rosie

Ik stuur het geluid van mijn laptop naar de stereo met zo'n kabel:
http://images.modparts.be/10540.jpg
Ik geloof dat dat een Mini-jack to phono kabel heette. :rolleyes: Kleine kant in de laptop, andere twee in de geluidsingang van de stereo (of dus tv).

Voor het overbrengen van beeld gebruik ik zo'n dikke zwarte beeldscherm kabel met van die grote uitgangen, die er zo uitziet:
http://www.pczaak.nl/catalog/images/mcd_9110725.jpg

Sorry dat ik de namen niet precies weet :p

Laatst bewerkt:
wat betreft de kabel voor het beeldscherm is dat een vgakabel male-male dat je nodig hebt.

als je een desktop hebt met maar 1 vgauitgang kan je best een klein adaptertje kopen dat het signaal splitst naar twee monitoren (van je pc en tv), tenzij je natuurlijk je beeld alleen nog hoeft te zien op tv.

Als je geen vgaingang op je tv hebt kan je een vga-scartkabel aanschaffen.

In mijn wmc zit een xfx geforce 7600 gt videokaart in.Hier zitten 2 dvi aansluitingen op.
! voor de monitor zelf en 1 voor de plasma tv.Het geluid van de monitor zit in het scherm.
Moet ik dan steeds omstekkeren?:shocked:

Moet ik dan steeds omstekkeren?:shocked:

Wat omstekkeren? Als ik geluid op mijn laptop wil ipv op de stereo, haal ik gewoon dat audio plugje uit mijn laptop. Of bedoel je het beeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan