aansluiting demon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rened
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rened

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2004
Ik heb even een vraag over de aansluiting van demon (incl. 600 series adsl modem)
ik heb een start pakket gehad, met de volgende produkten,

een aantal snoertjes, een modum, een splitter, een adapter, en een nti (????),

Nu vraag ik me af, ik heb geen telefoon,maar wel een telefoonaansluiting uiteraard, maar nu vraag ik me af, kan ik dit nu zo installeren, want voor me gevoel mis ik nog stekker die in de telefoon wandcontactdoos moet doen ( met die 4 gaatjes)

dit is niet bijgeleverd helaas, dus ben bang dat ik na het weekend er pas gebruik van kan maken!

Die steker ben je alleen nodig als je een telefoon hebt, als je alleen adsl wilt gebruiken kun je dit gewoon aansluiten met de kleine (rj11) telefoonstekertjes. deze gaan dan in je modem, en dan gaat er een netwerkkabel naar je pc

Geplaatst door Ron_123
Die steker ben je alleen nodig als je een telefoon hebt, als je alleen adsl wilt gebruiken kun je dit gewoon aansluiten met de kleine (rj11) telefoonstekertjes. deze gaan dan in je modem, en dan gaat er een netwerkkabel naar je pc

maar wat ik dan niet snap is waaraan ik m dan moet aansluiten!!! het is wel via de telefoonlijn ( dsl express).
en de enige aansluiting die ik zie is die in de muur met 4 gaatjes ( de bovenste 2 staan ietsje verder uit elkaar als de onderste 2) en zo;n aansluiting zit nergens op 1 van de bijgeleverde dingen. Sorry maar ik snap niet precies wat je bedoeld!

Als het goed is zit er in het starterspakket ook een tang om de stekkertjes aan de kabel te zetten, dan moet je de telefoonkabel door knippen, en aan beide kanten een stekertje zetten, hier komt dan de splitter tussen, en van de splitter moet je een kabel leggen naar je modem.

dan ben je toch een steker nodig met 4 gaten, dan moet je namelijk vanuit de telefooncontactdoos naar je splitter, en dan naar de modem

Geplaatst door Ron_123
Als het goed is zit er in het starterspakket ook een tang om de stekkertjes aan de kabel te zetten, dan moet je de telefoonkabel door knippen, en aan beide kanten een stekertje zetten, hier komt dan de splitter tussen, en van de splitter moet je een kabel leggen naar je modem.

en ik heb dus geen telefoonkabel, dat is dus volgens mij het probleem!!
dus ik moet echt iets hebben om in die muur te doen ( die aansluting)

jij denkt volgens mij dat ik al een telefoon heb, maar dat is dus niet zo, ik heb puur zo;n contactdoos in de muur en thats it

ja ik snap wat je bedoeld, je hebt alleen een contactdoos in de muur voor een telefoon, deze kun je nu dus gebruiken, omdat je geen telefoon hebt. je bent een 4 gaats steker nodig, met aan de andere kant een klein telefoonstekertje.

Als je vroeger internet had via de telefoonlijn heb je daar ook zo`n steker bij gehad, die kun je dan gebruiken.

En anders zal er niets anders opzitten dan wachten tot maandag, en een kabel te halen

hai,je moet het draadje met het stekkertje uit de doos halen met de 4 gaatjes,die aan de muur zit deze in de splitter doen en vandaaruit een draad naar je modem en als het goed is zit er in de starterspakket 2 snoertjes met de r11 stekkertjes eraan vast.
suc6 mario

dan maar w88

dan maar lekker w88 tot maandag, dit geluk heb ik nou altijd hahaha, maargoed niets aan te doen!!! gelukkig dat ik in ieder geval nog wel internet hebt via %^&*() met andere woorden casema :P

bedankt voor de adviezen

als je geen telefoon hebt is de aansluiting dan wel
aangesloten maw staat er wel signaal op

Geplaatst door sadhinoch
als je geen telefoon hebt is de aansluiting dan wel
aangesloten maw staat er wel signaal op

Demon werkt samen met BBNed en niet met KPN. Dus het is niet noodzakelijk om een Belbasis of Belbudget abbo te hebben bij KPN.

Echter BBNed moet kosten afdragen aan KPN voor huur van het telefoonlijntje.

Heb je geen telefoonaansluiting bij KPN, zal KPN dit in rekening brengen bij BBNed.

Dus je mag raden wie dit moet betalen. Juist, de klant.

Dus het zal voordeliger zijn om een Belbasis abbo aan te schaffen.

Mvg Patrick

Geplaatst door patrickt

Demon werkt samen met BBNed en niet met KPN. Dus het is niet noodzakelijk om een Belbasis of Belbudget abbo te hebben bij KPN.

Echter BBNed moet kosten afdragen aan KPN voor huur van het telefoonlijntje.

Heb je geen telefoonaansluiting bij KPN, zal KPN dit in rekening brengen bij BBNed.

Dus je mag raden wie dit moet betalen. Juist, de klant.

Dus het zal voordeliger zijn om een Belbasis abbo aan te schaffen.

Mvg Patrick

he patrick,

ik heb wel een belbudget abbonement genomen hiervoor, dus dat is niet het probleem, alleen aangezien ik geen huistelefoon hoef, heb ik niet die stekker die ik dus nodig blijk te hebben!! maandag als eerste even halen, ben namenlijk erg benieuwd naar demon!!

Ik vind het wel vreemd.
In mijn pakket zat gewoon de bedoelde stekker.

Maar bijna iedereen(bv familie) heeft wel ergens zo een stekker liggen hoor. Dus bel eens rond. Dan kan je vandaag al lekker internetten.

Mvg Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan