Aansluiting op beamer mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornbos

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Hallo iedereen.

Mijn ouders hebben mijn kamer flink opgeknapt en nu wil ik graag een ps3, beamer en een surround system kopen. Ik wil graag gamen op de PS3, met
het geluid aan van de philips surround system met het beeld geprojecteerd op een scherm met een beamer.

Ik vroeg mij af of de playstation 3 en dit Philips surround system aangesloten kunnen worden aan deze beamer, en natuurlijk, of alles dan gewoon werkt.

Misschien weet u ook welke kabels ik nodig heb en waar ik deze kan kopen.

Alvast bedankt

mvg

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen.

Mijn ouders hebben mijn kamer flink opgeknapt en nu wil ik graag een ps3, beamer en een surround system kopen. Ik wil graag gamen op de PS3, met
het geluid aan van de philips surround system met het beeld geprojecteerd op een scherm met een beamer.

Ik vroeg mij af of de playstation 3 en dit Philips surround system aangesloten kunnen worden aan deze beamer, en natuurlijk, of alles dan gewoon werkt.

Misschien weet u ook welke kabels ik nodig heb en waar ik deze kan kopen.

Alvast bedankt

mvg

Wat voor video-aansluitingen zitten er op de playstation?

Heeft u hier wat aan? (2e plaatse, rechts boven)

Hoi,

Ja, daar heb ik zéker wat aan.
Zorg dat er op de beamer die je aanschaft een HDMI-aansluiting zit.
Overigens wordt geluit meestal direct op de audio-installatie aangesloten en de vraag is of er dus ook een audio-uitgang (of koptelefoon) op de playstation zit.
Zo niet, dan moet er op die beamer naast een HDMI- dus ook een audio-uitgang zitten die je vervolgens op de audio-installatie aansluit.

Hier staat wel veel informatie, alleen weet ik niet 100% zeker of het er nu wel of niet in zit? Zou u nog even snel willen kijken of de beamer hierover beschikt?

Hier staat wel veel informatie, alleen weet ik niet 100% zeker of het er nu wel of niet in zit? Zou u nog even snel willen kijken of de beamer hierover beschikt?

Nee, heeft geen hdmi, dus op zoek naar een andere

Deze wel misschien? In de recentie staat een reactie van iemand die hem had aangesloten op zijn ps3?

ik weet niet of je hem al hebt gekocht maar

het is geewoon een tulp stekkert voor het beeld,...
mij vriend heet hem ook:p

Oh wacht ik zie zojuist dat de ps3 ook een "s-video" aansluiting heeft, dus dan kan die
andere beamer ook nog.

Conclusie:

Alles kan aangesloten worden en alles gaat werken?

Maar zou alles werken?

Dus geluid uit de speakers, en beeld vanuit de beamer?

Hierbij nog een poging om aandacht te krijgen voor mijn probleem,

Kan alles (dus het surround system, de ps3 en de beamer) aangesloten worden? En
natuurlijk of alles werkt?

De beamer die ik neem is NU de acer p1166. MET HDMI aansluiting. Dus goede kwaliteit
met de ps3.

Graag antwoord van iemand die dit weet.

Alvast bedankt!!

JA dat kan op de beamer wel maar voor je geluid weert ik niet want ik weet niet of die die ingang onderstuund

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan