Aantal herstelpunten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Waarom heb ik die maar voor een dag of drie?
Staat op het maximum van 12 % ingesteld, dit is 3662mB voor c:\
en 32966 mB voor g:\ en h:\.

Mijn oude pc met maar een fractie aan schijfruimte heeft wel 9 dagen waarop iets is gemaakt.:confused:

en de computer wordt veel gebruikt, ook komt er met regelmaat nieuwe of updated
software op.

Nu ontvang ik net het bekende watchdog mailtje, maar op 6 december deed ik weer eens een gooi naar een antwoord want er was toen niets veranderd.
Voor de goede orde nu nog even gekeken zie ik dat ik nu ook voor 9 dagen herstelpunten heb.

Maar ik weet nog niet hoe e.e.a. in elkaar steekt?:confused:

misschien had je vorige keer je systeemherstel eens een keer af en terug opgezet dan verdwijnen alle systeemherstelpunten. Trouwens die 9 dagen is nu volkomen normaal.

misschien had je vorige keer je systeemherstel eens een keer af en terug opgezet dan verdwijnen alle systeemherstelpunten. Trouwens die 9 dagen is nu volkomen normaal.

Wel meerdere keren, want ik ben bezig een nieuwe pc van alle software, die ik gebruik, te voorzien.
Dat die 9 dagen volkomen normaal is doet me deugd en ik dank je vriendelijk voor dit berichtje.
Ik zal nu aangeven, dat deze vraag beantwoord is.

Overigens vind ik het wel enorm spijtig, dat ik Norton GoBack niet meer kan gebruiken.
Dat werkte uit de kunst op mijn oude pc, maar doet het niet op pc's met meerdere
processors.:(

Nog even melden dat dit natuurlijk (zoals jezelf al aangaf) afhankelijk is van de grootte van je harde schijf. Bij een grotere harde schijf zal die 9 dagen meer zijn natuurlijk.

Nog even melden dat dit natuurlijk (zoals jezelf al aangaf) afhankelijk is van de grootte van je harde schijf. Bij een grotere harde schijf zal die 9 dagen meer zijn natuurlijk.

Dus niet, ik heb nu 500 mB schijfruimte méér.

Stel systemherstel alleen in voor de c:\ schijf,daar staat je OS op,als je OS niet opstart kom je ook niet bij de rest dus 't heeft geen zin om andere partities te BackUppen !

Stel systemherstel alleen in voor de c:\ schijf,daar staat je OS op,als je OS niet opstart kom je ook niet bij de rest dus 't heeft geen zin om andere partities te BackUppen !

Bedankt hoor, ik had dit voor mijn vorige pc ook zo ingesteld, maar was het volkomen
vergeten.

Overigens van c:\ heb ik altijd een recente image en backups van de andere partities/schijven:)
Al start Windows helemaal niet meer op, dan kan ik met BartPE bootcd de image altijd terugzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan