Aantal (Irritante) Problemen met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

as1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Berichten
305
Hi,
Ik heb nog geen 2 weken geleden een nieuwe computer aangeschaft omdat de oude computer aan vervanging toe was,
Deze draait (natuurlijk :rolleyes:) vista en ik heb hier n paar problemen mee

1. Ik speel regelmatig Combat Arms maar Vista vind het maar al te leuk omd eze elke keer te laten crashem waarna de hele PC vasthangt -_-'

2. In de PC zit een ingebouwde b/g/n draadloze netwerk adapter die ik gebruik maar ik kab geen verbinding met mijn netwerk maken de computer geeft de melding "de adapter voldoet niet aan de eissen om verbinding met dit netwerk te maken" terwijl mijn oude pc met een usb b/g adapter t wel deed

3. Ik gebruik normaal IE maar omdat deze om de haveklap blijft vasthangen gebruik ik nu safari

4. Ik heb een Nvidia GT220 in mijn computer zitten waarvan ik de driver wil updaten maar bij de nVidia site op de driver scan crasht IE en die scan werkt alleen met IE, met firefox en safari krijg ik de melding "Nvidia Smatscan is only available for IE"

Kan iemand me hieruit helpen

Systeem Specificaties

Merk: Medion
OS: Windows Vista Home Premium 32 Bit SP2
CPU: Intel Core 2 Quad 2.50 GHz
RAM: 4GB DDR2-SDRAM
HDD: 640GB Western Digital HDD op SATA
Geluid: Realtek High Defenition audio 8 channel
Browser: Apple Safari/IE8

BVD
-AS1
 
Hoi,

Volgens mij is dat spel al wat ouder als ik tenminste naar de systeemeisen kijken misschien is het een optie om onder xp compatibiliteit in te stellen.
En voor je videokaart driver kan je toch gewoon de laatste driver installeren zonder dat je driver scan gebruikt.

Modag
 
Ik snap niet dat je de topic in Windows Xp zet, terwijl het om Vista gaat. Daarom de topic verplaatst.
 
ow sorry heb ik m in XP gezet, dat had k niet gezien en het gaat niet om de GPU maar om t moederbord want het is maar vaag welke t nou precies is het is niet duidelijk vermeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan