Timothy271
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 sep 2008
ok ik zit met een paar problemen.
het zit zo, ik heb op een laptop opnieuw vista geinstalleerd wegens een hd crash.
Maar achter dit, kloppen een aantal dingen niet:s
1) als je start opent, heb je naast de uitknop dat pijltje.
Het enigste dat hier komt is
-andere gebruiker
-afmelden
-vergrendelen
-opnieuw opstarten
-slaapstand(maar kan men niet aanduiden, staat in het grijs)
-afsluiten
dus waar is sluimerstand naartoe enzo:s en waarom kan ik slaapstand niet inschakelen:s
Als ik bij instellingen voor de uitknop(de knop aan de computer bedoel ik dan, niet de software.) dan krijg ik alleen maar afsluiten...
2) Bij beeldscherminstelling heb ik alleen maar 1024 bij 768 pixels en 800 bij 600 pixels:s Waar is al de rest?
3) en misschien weet iemand snel hoe ik de ingebouwde webcam moet installeren? Zal het anders wel zoeken ze. Maar als iemand het weet is het altijd handiger he
Ik denk dat dit alles is, ik vermoed dat het maar kleinde dingen zijn hoor:s dat het gewoon iets installeren is en dat het lukt:s
Groetjes
ZALIG KERST EN GELUKKIG NIEUWJAAR
het zit zo, ik heb op een laptop opnieuw vista geinstalleerd wegens een hd crash.
Maar achter dit, kloppen een aantal dingen niet:s
1) als je start opent, heb je naast de uitknop dat pijltje.
Het enigste dat hier komt is
-andere gebruiker
-afmelden
-vergrendelen
-opnieuw opstarten
-slaapstand(maar kan men niet aanduiden, staat in het grijs)
-afsluiten
dus waar is sluimerstand naartoe enzo:s en waarom kan ik slaapstand niet inschakelen:s
Als ik bij instellingen voor de uitknop(de knop aan de computer bedoel ik dan, niet de software.) dan krijg ik alleen maar afsluiten...
2) Bij beeldscherminstelling heb ik alleen maar 1024 bij 768 pixels en 800 bij 600 pixels:s Waar is al de rest?
3) en misschien weet iemand snel hoe ik de ingebouwde webcam moet installeren? Zal het anders wel zoeken ze. Maar als iemand het weet is het altijd handiger he

Ik denk dat dit alles is, ik vermoed dat het maar kleinde dingen zijn hoor:s dat het gewoon iets installeren is en dat het lukt:s
Groetjes
ZALIG KERST EN GELUKKIG NIEUWJAAR