• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

aantal koppelingen in uw werkmap kan nu niet worden bijgewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

marccram

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2015
Hey

ik heb een worksheet A die gekoppeld is aan 2 andere "externe" worksheets B en C.
wanneer ik mijn worksheet A open, wordt de gegevens van de "externe worksheets B en C " binnen gehaald
maar ik krijg ook het bericht "aantal koppelingen in uw werkmap kan nu niet worden bijgewerkt".

Ik heb de indruk dat alle gegevens correct worden binnengehaald maar hoe kan ik nu ontdekken waarom dit bericht wordt getoond ?
of waar ergens in de worksheet A ergens een "foute formule staat ?

Ik heb nog andere worksheets in gebruik, die gegevens van andere externe sheets binnenhalen en daar krijg het bericht "aantal koppelingen in uw werkmap kan nu niet worden bijgewerkt" NIET.

Enkel bij mijn worksheet A krijg ik die boodschap.
Ter info : "vroeger" kwam deze boodschap niet maar nu sinds 2 weken krijg ik deze melding
en ik wil nu graag "te weten" waar/waarom ik die boodschap krijg

graag jullie input

Kijk eens bij de opties van Excel → Geavanceerd → Algemeen → 'Bijwerken van automatische koppelingen bevestigen', en bij Geavanceerd → 'Bij het berekenen van deze werkmap' om daar wat vinkjes te plaatsen of juist uit te schakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan