aantal nieuwe mailtjes OE klopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stair-stoffel

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2005
Als ik m'n mail binnenhaal, gebeurt het regelmatig dat er in de grijze balk onderaan (net boven de taakbalk)een vermelding komt bv "5 nieuwe berichten" terwijl ik in werkelijkheid minder nieuwe berichten heb. Bijna altijd geeft deze aanduiding (waar bv ook "no new messages" kan staan) een groter aantal aan dan het werkelijk aantal nieuwe mails. Ben ik nu steeds mails kwijt , of is er een andere reden? :confused:

heb je soms ingesteld dat mails van bepaalde afzenders (spam?) meteen verwijderd moeten worden?

Als je dan 5 nieuwe mails hebt, met 2 spams die verwijderd worden, houd je er nog maar 3 over die je ook daadwerkelijk te zien krijgt

Geplaatst door madmuppet
heb je soms ingesteld dat mails van bepaalde afzenders (spam?) meteen verwijderd moeten worden?

Als je dan 5 nieuwe mails hebt, met 2 spams die verwijderd worden, houd je er nog maar 3 over die je ook daadwerkelijk te zien krijgt

ik had een aantal afzenders geblokkeerd, en heb deze allemaal verwijderd. nu is het effe afwachten of het probleem zich blijft voordoen. alvast bedankt voor de tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan