• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aantal rijen op een rekeningsjabloon

Status
Niet open voor verdere reacties.

streefkerk

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2001
Ik heb een rekeningsjabloon gemaakt 20 rijen lang.Op het werkblad heb ik op elke regel en aantal keuzelijsten gemaakt om de rekening te maken. Ik noem er een paar: Eeenheid, Aantal, Product(waaraan met VERT.ZOEKEN het BTW percentage wordt opgezocht), Netto bedrag, BTW 6%, BTW 19% en nog een aantal.
De rekening kan minimaal ook 1 rij lang.
Nu het probleem: In de overige rijen komen nu de foutmeldingen voor, omdat ik in 39 rijen de formules voor het uitrekenen heb gezet.
Na gebruik van 1 of meerder regels krijg ik op de overige regel -zoals te verwachten is-,
de diverse foutmeldingen.
Hoe kan ik een oplossing maken om de overige rijen onzichtbaar te maken?

Beste streefkerk,

Hoe moeten wij dit nu zien zonder voorbeeldje van jou kant, post je bestandje zonder gevoelige info, en je zult zeker respons krijgen.

Voorbeeld rekeningsjabloon.

Beste Ad,
Hierbij een voorbeeldbestand voor de rekeningsjabloon.
Bij start zullen alle rijen de diverse fouten aangeven. Die fouten mogen dan vanzelfsprekend ook niet zichtbaar zijn. Hoe nu deze fouten niet tonen op de leverings rijen en het totaal overzicht. Ze komen naar voren omdat er nog nergens een invoer is.
Ik wacht je reactie af.

Bijlagen

Bedankt het is nu opgelost en overeenkomstig mijn wens.
Ik had wat fout gedaan in de formule ALS.FOUT. Aan het einde van de formule
":$C$39;2);"")" had ik een 0 (nul) geplaatst, inplaats van een lege string.
Allemaal erg bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan