• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aantal Waarde.als over meerdere tabbladen berekenen

• Onderwerp starter Onderwerp starter thir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

thir

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2016
Dag,

Ik heb getallen in meerdere bladen staan. Op elk blad in dezelfde opmaak.
Nu wil ik het het aantal waarden kleiner dan bv 5 (in een specifieke cel) weten. Dat lukt op 1 tabblad. Maar ik wil dit graag weten over alle bladen.
Kan iemand helpen hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt!

Groeten TB

Hoi,
Welkom op het forum:)
Maar waar is uw vb bestandje? (met Jan, Piet, Joris en Corneel gegevens in)

Dat gaat niet goed want die gegevens zijn fout. Het moet zijn:
Jan, Pier, Tjores en Corneel :P

Bijlage

Ik heb een testdocument gemaakt. Het daadwerkelijke document bevat werkgegevens dus kan ik niet toevoegen. Hoop van jullie te horen!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Je kan in excel, zonder extra kennis, geen COUNTIF of SUMIF over meerdere tabjes doen. Leg een tabel aan waarin je de gegevens uit de verschillende tabjes verzameld. Met een draaitabel kan je dan het overzichtje maken.

Nb. Er kijken hier best veel slimme mensen mee. Dus jezelf quoten is niet nodig. Klik op de knop 'Reageer op bericht'. Drie bestanden plaatsen lijkt mij ook niet nodig.;)

Bijlagen

Bedankt voor je reactie Vena,

Ik ga een tabel maken en vandaar uit de WAARDE ALS. Bepalen.

Groet TB

NB: zou het voor slimme mensen mogelijk zijn om te doorzien dat het drie keer plaatsen van een bijlage etc geen opzet is.

Mooi dat het opgelost is.

NB: zou het voor slimme mensen mogelijk zijn om te doorzien dat het drie keer plaatsen van een bijlage etc geen opzet is.
Vandaar ook 'knipoogje'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan