Aantikken internet-adres zonder gevolg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carolus

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2003
Wanneer ik per e-mail het adres van een website krijg zou ik moeten kunnen volstaan met op dit adres te tikken en daardoor op de website te komen. Welnu, bij mij gebeurt niets. (Vroeger wel)
Ik gebruik Windows XP en heb Internet Explorer en Outlook express geinstalleerd. Weet iemand, wat hier aan de hand is. Ik dank hem/haar bij voorbaat voor de moeite mij te antwoorden.

In outlook express???

Wat gebeurd er als je bv een i-net link in word ofzo zet, kan je er dan wel op klikken??

Ik zou even naar je opties van mail programma gaan kijken wat daar tussen staat...

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Probeer ook eens met 'Ctrl' in te houden.
Dan zou de cursor al in een handje moeten veranderen als je op de link gaat staan.

Mijn dank aan koffieboontje, gezina en doctor. Mijn probleem is vanzelf verholpen, toen ik aangaf bij Intern.Explorer, dat de oorspronkelijke instellingen moesten worden hersteld.We gaan dus verder in afwachting van nieuwe problemen. Veel sterkte bij jullie help aan anderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan