Aanvinken in Word?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hai, :D

@Laura...Graag gedaan! :thumb: (en laat eventuele vragen nog maar komen)

@Guus, hahaha...moeilijker is idd vaak zeker zo leuk! :p

Goedenmorgen!

Inmiddels ben ik alweer druk bezig met mijn questionaire. En inderdaad, zodra je de ontwerpmodus afsluit dan doet hij het meteen!

Alleen nu heb ik weer een probleempje :(
Want als ik zo'n checkbox invoeg, dan komt de naam 'checkbox' er naast te staan. Maar dat wil ik helemaal niet! :D
Medewerkers moeten een cijfer geven van 1 tot 5 en ik wil het liefst 5 checkboxjes naast elkaar hebben. Alleen zit iedere keer die naam er weer tussen. Hoe krijg ik dat weg?

Hoop dat dit een beetje te begrijpen is...! :o

(Ik zend hem anders wel even mee als voorbeeld)

Bijlagen

Hai Laura, :D

Je hebt mijn verhaal hierboven niet geheel goed gelezen! ;)

In jou document staan namelijk ActiveX controls (Werkbalk besturingselementen/of web)

Voor jou is de handigste methode werkbalk formulieren: Beeld/werkbalken/formulieren

Ik heb even jou document aangepast zodat de vakjes erin staan.

See Yah! :thumb:

Bijlagen

Hai Laura, :D

Je hebt mijn verhaal hierboven niet geheel goed gelezen! ;)

In jou document staan namelijk ActiveX controls (Werkbalk besturingselementen/of web)

Voor jou is de handigste methode werkbalk formulieren: Beeld/werkbalken/formulieren

Ik heb even jou document aangepast zodat de vakjes erin staan.

See Yah! :thumb:

hei,

hoe heb je dit gedaan? want we zitten inmiddels in het jaar 2009 en ben ik met windows Vista aan de slag.. maar daarbij kan ik niet even simpel naar Beeld/werkbalken/formulieren... kan je me alsnog helpen?

@Amilo 2515,

graag een eigen topic aanmaken. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic van 2004, dus al heel lang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan