Aanvullen bestandsnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miele82

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2005
Berichten
57
Hoi,

ik weet niet of dit de goede plaats is voor deze vraag, maar ik denk dat dit een Windows instelling/probleem is. Ik heb namelijk het volgende probleem:

Als ik een bestand wil openen ga ik naar de juiste map. Hier staat een hele reeks bestanden en om snel het goede te vinden begin ik de eerste letters van het bestand in te typen bij Bestandsnaam.

Hij vult dit echter niet automatisch aan? Dit doet hij op enkele pc's wel en op enkele niet? Op degene waar dit wel werkt kan ik mijn bestanden dus veel sneller openen. Is dit een instelling, of weet iemand de oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt.

Gr,

Miele
 
IE
Extra
Internetopties
Inhoud
Automatisch Aanvullen
Webadressen aanvullen(aanvinken)

succes
 
IE
Extra
Internetopties
Inhoud
Automatisch Aanvullen
Webadressen aanvullen(aanvinken)

succes

Ga ik proberen, bedankt. Is dit ook voor andere programma zoals Word en Excel ja? Niet alleen voor Internet? Ik laat even weten of het gelukt is.

Gr,

Miele
 
In Word etc. gebeurt dit normaal gezien autoamtisch. Ik vermoed dat het daar nog in orde is?
 
Helaas

In Word en Excel e.d. gebeurt dit inderdaad wel. In Autocad LT '08 helaas niet. Bij andere dus wel.

Toch denk ik niet dat dit een instelling van het programma is op de een of andere manier. Ik kan me vergissen natuurlijk.

Misschien dat ik de vraag hierdoor moet verplaatsen naar een andere categorie? Ik weet alleen niet hoe, of kunnen alleen de moderators dit?
 
Is het enkel in dit programma Autocad LT '08 ?


Dan denk ik persoonlijk toch dat je daar een instelling dient aan te passen.
 
Geen instellimg

Volgens Autodesk is het geen instelling. We gaan het op dit moment zo laten, we besteden er teveel tijd aan. Ik heb dus helaas geen oplossing voor degen die hetzelfde ondervinden. Toch bedankt voor je hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan