aanvullen van mailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROHAR

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2012
Berichten
99
Na herinstallatie van Microsoft Outlook werkt het automatisch aanvullen van emailadressen (die in de IN/VERZONDEN map staan) niet meer/of gebrekkig. Nochtans is het aangevinkt in geavanceerde instellingen van mailopties.

Wat zie ik over het hoofd?
 
Laatst bewerkt:
Het werkt wel, maar het bestand met die aan te vullen adressen is nieuw gemaakt samen met je Outlook profiel, en dus leeg.
Zie hier voor wat informatie over .NK2 bestanden. Als je het 'oude' .NK2 bestand nog hebt, kun je daarvan de inhoud m.b.v. die software ook kopiëren in het .NK2 bestand dat hoort bij je nieuwe Outlook profiel.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Na de nieuwe installatie heb ik de oude IN map terug geïmporteerd. Ik dacht dat dat zou volstaan maar dus niet?
Zelfs nadat ik nu terug e-mails heb ontvangen vanuit die oude adressen, werkt het ook nog niet.
 
a. Je moet die e-mail adressen hebben ingevuld in het AAN: of CC: veld, anders komen ze niet in het NK2 bestand.
b. Er staat meer dan genoeg informatie in de link die ik gaf en ook in de instructies die ik gaf. Zoek dus het nieuwe en het oude .NK2 bestand op en ga over en weer kopiëren m.b.v. het programma dat ik gelinkt heb.

Tijs.
 
Tot je dienst.
Ik vertel je nog 1 ding erbij: De naam van het .NK2 bestand is gelijk aan de naam van het Outlook profiel waar het bij hoort. Dus (voorbeeld) als je nieuwe Outlook profiel is opgeslagen als Outlook Pietjepuk, dan hoort daar het Outlook Pietjepuk.NK2 bestand bij. Dus je zou ook het nieuwe .NK2 bestand kunnen opzoeken, Outlook afsluiten, nieuwe .NK2 bestand hernoemen, het oude .NK2 bestand in dezelfde map neerzetten waar het nieuwe .NK2 bestand staat en het dan dezelfde naam geven als die je nieuwe .NK2 bestand had. Start je daarna Outlook, dan heb je alles weer terug.
Natuurlijk (en dat lijkt me makkelijker) is ook dat programma te gebruiken dat ik gelinkt had om gegevens van het oude en nieuwe .NK2 bestand over te zetten.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan